۱۸ محله شهر آسفالت می‌شود / دستگاه‌ها نسبت به حفاری در مهلت مقرر اقدام کنند

شهردار خوانسار گفت: با توجه به آغاز عملیات آسفالت معابر در بیش از ۱۸ محله، چنانچه شهروندان و دستگاه‌های آب، برق، گاز و مخابرات قصد انجام حفاری دارند، تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری باید اقدام کنند.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات تعریض و اصلاح ورودی شهر خوانسار از سمت اصفهان (قوس ۱۸۰۰ متری) خبر داد و اظهار کرد: عملیات بهسازی پارک سرچشمه با نصب بیش از ۶۰ عدد پایه چراغ پارکی آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به بازدید میدانی انجام شده طی روزهای اخیر، عملیات بهسازی پارک سرچشمه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار خوانسار با اشاره به نصب بیش از ۶۰ عدد چراغ پارکی از تعویض مبلمان پارک شامل نیمکت‌ها، سطل‌های زباله، نورپردازی و نصب تابلوهای تبلیغات محیطی خبر داد و خاطرنشان کرد: جهت افزایش سطح نشیمن و بهبود عبور و مرور، عملیات کف‌سازی معابر پارک از هفته آینده آغاز خواهد شد.

احمدی تاکید کرد: مسیر پارک سرچشمه در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک تا بعد از ظهر جمعه، بیست‌وپنجم فروردین‌ماه مسدود است؛ لذا شهروندان، مسافران و گردشگران می‌توانند از پارک عسل به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی از اجرای آسفالت در ۱۸ محله شهر به منظور سهولت در عبور و مرور خبر داد و گفت: با توجه به آغاز عملیات آسفالت معابر در بیش از ۱۸ محله، چنانچه شهروندان و دستگاه‌های آب، برق، گاز و مخابرات قصد انجام حفاری دارند باید تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری باید اقدام کنند.

شهردار خوانسار افزود: شهرداری تا پانزدهم اسفندماه کار برف‌روبی و یخ‌زدایی از سطح معابر را انجام می‌داد؛ لذا امکان نظافت تمام معابر وجود نداشت که از این بابت از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 654112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.