مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام ۱۸ درصد افزایش یافت/پذیرش ۳ یتیم از سوی هر سرپرست

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: نام‌نویسی در برنامه اکرام یتیمان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا، حبیب الله آسوده اظهار کرد: نام نویسی در برنامه اکرام یتیمان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از آغاز رمضان امسال هر ایرانی مشارکت کننده در برنامه اکرام کمیته امداد به طور میانگین سه یتیم را سرپرستی کرده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرد با کمک‌های بی دریغ مردم، شعار هر ایرانی پشتیبان یک یتیم اجرا شود و گفت: کمک‌های مالی پشتیبانان به طور مستقیم به شماره بانکی خود یتیمان واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نخستین بار در کشور، خانه اکرام با انگیزه تمرکز این نهاد بر یاری بیشتر یتیمان، فردا در تهران گشایش می‌یابد همچنین برنامه اکرام در سراسر سال ادامه دارد؛ اما در ماه رمضان به طور ویژه و با عنوان بهار اکرام برگزار می‌شود.

آسوده تصریح کرد: حدود ۴۳۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در سراسر کشور زیرپوشش کمیته امداد هستند که نزدیک ۳۰ درصد آن‌ها یتیم و بقیه از محسنین هستند و با کمک نیکوکاران کشور ماهانه برای هر یتیم ۴۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

وی شیوه‌های نام نویسی در برنامه اکرام کمیته امداد را به سه دسته تقسیم کرد و ادامه داد: نام نویسی حضوری، از طریق سایت ویژه‌ای به نشانی ekram.emdad.ir و یا فرستادن عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ از این راه‌ها است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: همه پایگاه‌های کمیته امداد هم برای گردآوری کمک‌های مالی مردم در شب‌های قدر برقرار است.

کد خبر 654047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.