پرز با ۵۰ میلیون‌ یورو به دنبال ستاره ویارئال!

ساموئل چوکوئزه با درخشش در این فصل، رئال‌مادرید را تحت تاثیر قرار داده است و اگر پیشنهادی وسوسه انگیز از سوی لوس بلانکوس برسد، ممکن است ویارئال را ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه همین هفته‌، دو تیم رئال‌مادرید و ویارئال دیدار مهمی از هفته بیست و هشتم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند.

در آن مسابقه، ویارئال با نتیجه سه بر دو مادریدی‌ها را شکست داد، ستاره زیردریایی‌ها ساموئل چوکوئزه بود که دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد. ساموئل، نمایشی چشمگیر داشت، عملکردی که می‌تواند به او کمک کند تا به پایتخت اسپانیا منتقل شود. روزنامه مارکا گزارش می‌دهد که لوس بلانکوس تحت تأثیر درخشش این مهاجم قرار گرفته است، به طوری که رئیس باشگاه یعنی فلورنتینو پرز، رؤیای جذب چوکوئزه و قراردادن او و وینیسیوس جونیور در دو سمت خط حمله رئال را در سر می‌پروراند.

ویارئال ممکن است به زودی تصمیمی در مورد ستاره خود بگیرد، زیرا قرارداد مهاجم در سال ۲۰۲۴ تمام می‌شود. چوکوئزه در قرارداد فعلی خود، بند خرید ۱۰۰ میلیون یورویی دارد، اما طبق گزارش‌ها، ویارئال حتی راضی است که با نیمی از آن مبلغ، ساموئل را به فروش برساند تا این بازیکن، در تابستان به صورت رایگان تیم را ترک نکند.

رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود در تابستان تلاش زیادی انجام خواهد داد. قرارداد مارکو آسنسیو در پایان فصل تمام می‌شود و کارلو آنچلوتی گفته است که "برایش مهم نیست" مارکو قرارداد خود را تمدید می‌کند یا خیر. آینده ادن هازارد نیز نامشخص بوده و این بازیکن بلژیکی همچنان در برنابئو با مشکل روبه‌رو است.

چوکوئزه پس از لیونل مسی در آوریل ۲۰۱۷ که آمار (۷ از ۱۱) دریبل صحیح را از خود به جای گذاشت، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک بازی لالیگایی مقابل رئال‌مادرید آن هم در سانتیاگو برنابئو، از هشت دریبل، هفت دریبل موفق انجام داده است.

لوس بلانکوس فردا (چهارشنبه شب) در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو به مصاف چلسی می‌رود.

کد خبر 654028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.