منچستریونایتد چشم به راه یک‌ انقلاب بزرگ؟

منچستریونایتد آماده است تا ۱۳ بازیکن را در این تابستان به فروش برساند تا ترکیب اریک تن‌هاخ را با جذب نفرات جدید تقویت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه دیلی میل، منچستریونایتد تلاش خواهد کرد تا تابستان امسال ۱۳ بازیکن را به فروش برساند تا به طور کامل تیم اریک تن‌هاخ پوست‌اندازی کند. شیاطین‌سرخ در حال‌حاضر در بلاتکلیفی مالکیتی هستند، اما همچنین با بحث فرپلی مالی هم دست و پنجه نرم می‌کنند، آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای در اختیار دارند که فقط نیاز به ترمیم دارد.

تن‌هاخ در اولین فصل حضورش روی نیمکت منچستریونایتد، معجزه کرده است و به لطف جذب چند بازیکن در تابستان گذشته، یونایتد را احیا کرد، اما می‌خواهد بار دیگر ترکیب تیمش تقویت شود. مطمئناً با حل شدن مشکلات مالکیتی و تزریق پول نقد به باشگاه از سوی مالکان جدید، یونایتد می‌تواند ۱۳ بازیکن را به فروش برساند تا جا برای جذب ستاره‌های دیگر باز شود.

آنتونی الانگا نگاه باشگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است، درحالی که برنامه انتقال قرضی اریک بیلی به مارسی طبق برنامه پیش نرفت و این بازیکن ساحل‌عاجی برای بازگشت به اولدترافورد مورد نظر تن‌هاخ نیست. فاکوندو پلیستری پس از یک فصل موفقیت‌آمیز، به تمدید قرارداد نزدیک می‌شود، اما می‌تواند برای تجربه بیشتر، به‌صورت قرضی به تیمی دیگر فرستاده شود، ضمن اینکه دیالو هم قرار است برای فصل آینده، شانس حضور در تیم اصلی را داشته باشد.

جدا از بیلی و جوانان شیاطین‌سرخ، یونایتد همچنین می‌تواند هری مگوایر، براندون ویلیامز، الکس تیس، آرون وان-بیساکا، دونی ون دبیک و آنتونی مارسیال را از لیست خود حذف کند. این باشگاه برای نقل و انتقالات، ستاره‌هایی را مدنظر دارد و قبلاً با نمایندگان دفاع کناری بایرلورکوزن، جرمی فریمپونگ، صحبت کرده است، این درحالی است که تن‌هاخ برنامه‌های خود را با مت هارگریوز، مدیر مذاکره کننده جدیدِ بخش نقل و انتقالات منچستریونایتد، هماهنگ کرده است.

قبل از اینکه هرگونه تصمیمی اتخاذ شود، تن‌هاخ باید تا حد امکان از تمامی ترکیب خود استفاده کند تا بتواند پایانی خوش در فصل جاری داشته باشد، این درحالی است که یونایتد همچنان در برای کسب سه جام می‌جنگد.

کد خبر 653992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.