بیش از ۲۶۰۰ ملک آموزشی اصفهان سنددار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان در مجموع ۵۶۲۸ زمین و ملک دارد که برای بیش از ۲۶۰۰ مورد از آن سند صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم فروردین ماه_ در جلسه مشترک با مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن که با موضوع ثبت‌اسناد املاک آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ارزش بالای املاک، نبود اهمیت به آن‌ها مصداق تضییع حقوق بیت‌المال است که موجب ایجاد مشکلات شرعی و قانونی می‌شود، بنابراین باید برای آن ارزش ویژه‌ای قائل شد.

وی افزود: آموزش و پرورش استان اصفهان در مجموع ۵۶۲۸ زمین و ملک دارد که برای بیش از ۲۶۰۰ مورد از آن سند صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر اهمیت ثبت با سرعت اسناد املاک آموزش و پرورش، تصریح کرد: نباید به دلیل املاکی که نیاز به فرایند زمان‌بر ثبتی هستند، ثبت‌های سایر املاک را متوقف کرد، باید موازی با انجام روند ثبت اسناد بدون مانع، ثبت سایر اسناد را نیز پیگیری کرد.

وی گفت: تمام این املاک در مالکیت دولت جمهوری اسلامی و در اختیار نهادهای مختلف هستند و با وجود اهداف پیوسته تمام نهادها، رسیدن به نتیجه نهایی سهل‌تر است.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت پیگیری صدور اسناد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که فرایند صدور اسناد املاک آموزش و پرورش در چند ماه آینده به اتمام برسد و به اهداف تعیین شده دست یابیم.

کد خبر 653988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.