تخریب و سرقت اموال عمومی شهر بندرعباس

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از تخریب و سرقت‌های فراوان اموال عمومی در سطح منطقه خبر داد.

عباس بهمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات عمومی شهرداری توسط عده‌ای از افراد تخریب شده و یا به سرقت می‌رود، اظهار کرد: برخی به دلایل مختلف دست به تخریب این المان‌ها زده و علاوه بر هدر دادن سرمایه‌های شهر و شهروندان چهره شهر را نازیبا می‌کند.

وی افزود: پدیده وندالیسم و تخریب اموال عمومی چالش بیشتر شهرهای کشور است؛ لذا هر شهروند در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کند باید احساس تعلق خاطر به وسایل عمومی شهرش داشته باشد که این امر باعث جلوگیری از تخریب اموال عمومی می‌شود.

مدیر منطقه سه بندرعباس خاطرنشان کرد: بهتر است هر شهروند این مسئله را وظیفه و دغدغه خود بداند که اگر شاهد صحنه تخریب اموال عمومی شهر بود، نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشد.

بهمن‌زاده با اشاره به سرقت تخریب فراوان در سطح منطقه، تصریح کرد: سرقت نقوش برجسته نقاشی دیواری پشت فرمانداری، سرقت کابل بوستان‌ها و میادین منطقه شامل منظر گاه ساحلی، کاشانی، مهرگان، نیم دایره، دباغیان، نونهالان، ۱۵ خرداد شمالی و تخریب المان‌های نوری بادگیر در بلوار سید جمال الدین اسد آبادی و شریعتی میانی و همچنین سرقت سطل‌های پاندولی و تخریب نیمکت‌ها و آلاچیق‌های ساحلی تنها بخشی از سرقت و تخریب منطقه است و هزینه‌هایی که صرف احداث المان‌ها و فضاهای عمومی شهر شده، برای آرامش و آسایش شهروندان است، و همه شهروندان مسئولند تا از ضرر و زیان به بیت المال جلوگیری نمایند. امروز بخش مهمی از هزینه‌های عمرانی شهرداری صرف تعمیر دوباره و چندباره المان‌های شهری می‌شود.

وی گفت: ضرورت مشارکت شهروندان در حفاظت از سرمایه‌های شهر لازم و ضروری دانست.

کد خبر 653984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.