چلسی منتظر ماهی گرفتن از آب‌ گل‌آلود!

بر اساس یک گزارش جدید، چلسی مذاکراتی را با ایجنت گاوی انجام داده است تا بتواند ستاره بارسلونا را در تابستان امسال به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی که آینده گاوی در بارسلونا باوجود امضای قراردادی جدید و بلندمدت در سپتامبر گذشته، معلق مانده است، اما بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی این ستاره را زیر نظر گرفته‌اند.

به نقل از AS، تاکنون چلسی تلاش مضاعفی کرده تا برای جذب این بازیکن ۱۸ ساله اقدام کند. این رسانه مدعی است که آیی‌ها با ایجنت گاوی ملاقات کرده‌اند تا او را از تمایل خود برای جذب بازیکن اسپانیایی مطلع کنند. جلسه اولیه مثبت بود و مذاکرات بیشتری برای آینده در نظر گرفته شده است زیرا لندنی‌ها به دنبال کسب توافق نهایی هستند.

با توجه به مشکلات مالی مداوم بارسلونا، آخرین قراردادی که با گاوی بسته شده، هنوز معتبر نیست. بارسا باید تا ماه جولای نام او را به عنوان بازیکن تیم اصلی ثبت کند، اما برای اینکه بتواند این کار را انجام دهد، باید کمی از مسائل مالی را کاهش دهد.

رسانه AS بیان می‌کند که اگر آبی‌اناری‌ها نتوانند مسائل مربوط به دستمزد کلی خود را برای ثبت‌نام گاوی کاهش دهند، ممکن است قرارداد او باطل شود و چلسی فرصت خوبی برای جذب این ستاره به عنوان بازیکن آزاد، خواهد داشت.

این گزارش می‌افزاید که چلسی آماده ارائه پیشنهاد بزرگی به گاوی است و در صورت توافق با لوئیز انریکه برای سپردن سکان هدایت این باشگاه، می‌تواند خط هافبک خود را تقویت کند. آبی‌ها فرانک لمپارد را به صورت موقت تا پایان فصل به جمع خود بازگردانده‌اند درحالی که برای تعیین جانشین دائمی گراهام پاتر، فعلاً درحال مذاکره با چندین گزینه هستند.

اولویت چلسی بدون شک یافتن یک سرمربی دائمی جدید خواهد بود، اما آنها همچنان وضعیت گاوی را زیر نظر خواهند داشت و در عین حال با نمایندگان او در تماس خواهند بود. بارسلونا نیز هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا هافبک خود را متقاعد کند که بماند.

کد خبر 653971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.