نظر صریح ژاوی درمورد بازگشت مسی به نیوکمپ!

پس از شعارهای هواداران بارسلونا برای لیونل‌ مسی در دقیقه ۱۰ بازی مقابل رئال و ژیرونا، ژاوی گفت که بازگشت این اسطوره به نیوکمپ، امید ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هواداران بارسلونا پس از فریاد زدن نام مسی برای دومین بار طی پنج روز گذشته در جریان بازی‌های تیمشان به میزبانی نیوکمپ، بار دیگر خواسته خود را به گوش مدیریت رساندند.

هفته گذشته، در جریان بازی برگشت نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری مقابل رئال مادرید، هواداران کاتالان در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت احتمالی مسی به باشگاه دوران کودکی‌اش، به شدت شعار سر دادند و او را تشویق کردند.

اگرچه ژاوی، سرمربی بارسلونا، در صحبت با خبرنگاران، اصرار داشت که بازیکنانش در حال حاضر روی قهرمانی در لالیگا تمرکز کرده‌اند، اما اعتراف کرد که بازگشت احتمالی مسی موجی از هیجان را ایجاد می‌کند و گفت: "هواداران از کاری که ما تا الان انجام داده‌ایم، قدردانی می‌کنند، ما قهرمانی را کسب خواهیم کرد، اما بازگشت لئو هم امید ایجاد می‌کند. دو بازی است که هواداران نام او را فریاد می‌زنند، بگذارید ببینیم آیا این اتفاق (انتقال مسی) می‌افتد یا خیر. ما روی این فصل تمرکز می‌کنیم و باید لالیگا را ببریم."

سران بارسلونا اعتراف کرده‌اند که با اطرافیان مسی در تماس هستند تا در مورد بازگشت احتمالی او به نیوکمپ صحبت کنند، البته خوان لاپورتا در جست‌وجوی تعدادی اسپانسر خارجی برای انجام کارهای مربوط به تأمین مالی این انتقال است.

با این حال، هیچ تماس رسمی بین دو طرف انجام نشده است و طبق گزارش‌ها، مسی منتظر تماس مدیران نیوکمپ قبل از تصمیم‌گیری درباره آینده خود است، این درحالی است که قرارداد لئو با پاری‌سن‌ژرمن، تابستان امسال به پایان می‌رسد.

آبی اناری‌ها روز یکشنبه مقابل ختافه قرار خواهند گرفت، درحالی که مسی به دنبال افزایش تعداد گل‌های خود برای پاری سن‌ژرمن خواهد بود و همراه با تیمش رو در روی لنس قرار می‌گیرد.

کد خبر 653964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.