هلال‌احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در پی هشدار هواشناسی استان، درباره ورود سامانه بارشی، هلال احمر به حالت آماده‌باش نارنجی درآمد.

حکمت‌ الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی، وزش باد شدید، رگبار باران، وقوع رعد و برق، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، هلال احمر از امروز تا پایان روز جمعه ۲۵ فروردین به حالت آماده‌باش درآمد.

وی ادامه داد: در این خصوص به تمام شعب هلال احمر و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان زنجان حالت آماده‌باش نارنجی صادر شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر تمام نیروها و امدادگران جمعیت هلال احمر در این استان همراه با تجهیزات برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از ورود سامانه بارشی آماده هستند.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر با به‌کارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت‌های خود در هر شرایطی به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان آماده پاسخگویی به حادثه‌دیدگان ناشی از حوادث است.

هاشمی افزود: از هموطنان درخواست می‌کنم، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

کد خبر 653955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.