اوضاع خودرو نابسامان است / حذف واردات خودروی دست دوم دل همه را به درد آورد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص حذف مصوبه مجلس در موضوع واردات خودروی دست دوم دل همه را به درد آورد، گفت: اوضاع خودرو نابسامان است، چرا برای یکه‌تازی خودروسازها کاری نمی‌کنید تا حساب کار دستشان بیاید؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز _سه‌شنبه، بیست‌ودوم فروردین‌ماه_ مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت امیرمؤمنان علی (ع) در تذکری به رئیس‌جمهور اظهار کرد: درباره نیروهای خدماتی آموزش و پرورش که از نظر دریافتی از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند، باید عنایت ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای نادرست قانون رتبه‌بندی معلمان افزود: اجرای طرح رتبه‌بندی می‌توانست یک نقطه افتخار باشد، با اجرای غلط این قانون دل معلمان را خون کردیم، همکاران تدبیری کنند تا اجرای آن اصلاح شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: تذکر به وزیر جهاد در موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، این قانون انعطاف‌ناپذیر است، آقای وزیر شما قول دادید در موضوع اصلاح این قانون تدبیر کنید. امروز باغداری که باغی از قدیم داشته است را به دلیل نقض قانون به دادگستری معرفی می‌کنند و این کار مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند، در موضوع انتقال آب همراهی نمی‌شود خواهشمندم این قانون را سریع‌تر اصلاح کنید.

وی با اشاره به دور زدن قانون تسهیل صدور مجوزها از سوی کانون وکلا ادامه داد: قانون تسهیل صدور مجوزها را برای کانون وکلا و سردفتران تصویب کردیم، استفساریه هم دادیم اما هنوز این قانون دور زده می‌شود و کانون وکلا آئین‌نامه را مقابل قانون قرار داده و این قانون را بی‌خاصیت کرده است.

نقدعلی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب گفت: از رئیس قوه می‌خواهم اگر لایحه‌ای لازم است درباره این موضوع بفرستد، از سردار رادان، نیروی انتظامی و بسیج تشکر می‌کنم، از آنجا که رهبر معظم انقلاب موضوع کشف حجاب را حرام شرعی و حرام سیاسی خواندند، سردار رادان امر رهبری را اجرا کردند و نیروی انتظامی تذکر پیامکی ارسال می‌کند که کار شایسته‌ای است.

وی در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یارانه بسیاری از هیئت امناهای مساجد و کسانی که جمع‌آوری ائانات را برعهده دارند، به دلیل گردش مالی، قطع شده و هنوز تدبیر لازم درباره این موضوع اندیشیده نشده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات، فولاد و سایر سازمان‌ها بر زمین مانده است، یادآور شد: وضعیت بازنشستگان مخابرات هنوز تعیین نشده است. چرا وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات اقدامی نمی‌کند؟

وی با بیان اینکه مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص حذف مصوبه مجلس در موضوع واردات خودروی دست دوم دل همه را به درد آورد، تصریح کرد: اوضاع خودرو نابسامان است، چرا برای یکه‌تازی خودروسازها کاری نمی‌کنید تا حساب کار دستشان بیاید، با توجه به تورم و مشکلات معیشتی مردم نگران هستند.

کد خبر 653944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.