نصب ۲۰ المان نوری گل در بلوار آیت‌الله طالقانی بندرعباس

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از نصب بیش از ۲۰ المان نوری طرح گل در محدوده منطقه سه خبر داد.

عباس بهمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منظر شبانه بخش جدانشدنی در طراحی محیط شهری است؛ لذا باید مورد توجه برنامه‌ریزان شهری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه منظر شبانه باید به صورت همزمان با سایر قسمت‌ها توسط طراحان شهری طراحی شود، افزود: با استفاده از این تکنیک مهم می‌توان سرزندگی را برای شهروندان به ارمغان آورد و آرامش را در فضا برقرار کرد، ضمن اینکه میزان اعتبار لازم برای ایجاد چنین فضاهای مفرحی محدود است.

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: نورپردازی المان شهری کارایی محیط را در تمام ساعات شبانه‌روز ارتقا بخشیده است و علاوه بر ایجاد فضای مفرح برای شهروندان و مسافران، باعث ماندگاری شهروندان در محیط بیرون تا دیروقت شده و رونق اقتصادی را فراهم کرده است.

بهمن‌زاده ادامه داد: المان‌های حجمی در این دوره نسبت به قبل متفاوت است، به نحوی که تمام آن‌ها در طول روز به عنوان یک اثر حجمی قابل مشاهده و در شب نورانی خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر اجرای این المان‌های حجمی و نوری در دستور کار منطقه قرار گرفته و در بلوار طالقانی بندرعباس ۲۰ عدد از این المان‌ها با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب شده است.

کد خبر 653872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.