به‌خاطر بیانیه سازمان خصوصی‌سازی پنج میلیارد را پس نمی‌دهم! + فیلم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که قصد داشته پنج میلیارد تومانی که متعهد شده بوده است را بازگرداند اما به‌خاطر بیانیه‌ای که سازمان خصوصی‌سازی منتشر کرد، این‌کار را نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه ماجراهای عجیب پول‌هایی که به باشگاه استقلال رسیده است اما مشخص نیست به چه اشخاصی داده شده است، حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی هفته گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد مبلغ چک علی فتح‌الله‌زاده را باشگاه استقلال داده است اما چک‌ها دست مدیرعامل باقی مانده و دوباره مبلغ پنج میلیارد تومان توسط مدیرعامل این باشگاه دریافت شده است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی همچنین اظهار کرد که اگر حرفی که می‌زند، تأیید نشود، از سمت خود کنار خواهد رفت و در نهایت فردای آن روز صحبت‌های قربان‌زاده تأیید شد.

قربان‌زاده همچنین تاکید کرد که علی فتح‌الله‌زاده با یک چک دو بار پول گرفته است و جالب‌تر اینکه علی فتح‌الله‌زاده مدعی شد مبلغ قرارداد فرهاد مجیدی را از جیب خودش داده است. با این وجود در جلساتی که برگزار شد و شفاف‌سازی‌هایی از طریق تیم بازرسی سازمان خصوصی‌سازی انجام گرفت، مشخص شد علی فتح‌الله‌زاده چکی به مبلغ پنج میلیارد تومان دریافت کرده و در جیب خود نگه داشته است. ضمن اینکه حسین قربان‌زاده بارها خاطرنشان کرده است که مدیرعامل استقلال باید این مبلغ را برگرداند.

روز گذشته نیز یک‌صفحه از صورت‌جلسه‌ای که علی فتح‌الله‌زاده در سازمان خصوصی‌سازی داشته است، منتشر شد که در آن مدیرعامل استقلال متعهد شده است پنج میلیارد تومان را تا پایان سی‌ام فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به باشگاه استقلال برگرداند. فتح‌الله‌زاده که شب گذشته، دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی به‌صورت تلفنی گفت‌وگو داشت، حضورش در سازمان بازرسی را تأیید کرد.

با وجود تمام این‌ها، علی فتح‌الله‌زاده حین صحبت‌هایش به‌طرز عجیب و باورنکردنی مدعی شد که قصد داشته است مبلغ را برگرداند اما چون سازمان خصوصی‌سازی آن بیانیه را منتشر کرده است این‌کار را نمی‌کند و پنج میلیارد تومان در برابر مبالغی که مدیران قبلی هزینه کرده‌اند، هیچ است!.

کد خبر 653807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.