پولادگر: فتح‌الله‌زاده تا آخرین لحظات پیگیر پرداخت طلب استراماچونی بود +فیلم

معاون وزارت ورزش‌وجوانان گفت: علی فتح‌الله‌زاه تا لحظات آخر پیگیر پرداخت طلب استراماچونی بود؛ یک جلسه‌ای نیز با قربان‌زاده داشتیم که قرار شد وی هم در این پرونده به استقلال کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال تهران که در هفته‌های اخیر یک‌بار دیگر در آستانه حذف از رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا قرار گرفته بود باوجود کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان آسیا پس از قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر ایران، برای سومین‌مرتبه از حضور در این مسابقات محروم شد و حالا همه‌چیز در حوالی این باشگاه پرطرفدار فاجعه‌آمیز است.

استراماچونی حدوداً سه‌سال پیش از استقلال جدا شد و این باشگاه ملزم شد تا بعد از رأی فیفا، قرارداد باقی‌مانده وی را پرداخت می‌کرد که این اتفاق هیچ‌وقت در هیچ دوره‌ای رخ نداد. مدیران زیادی به باشگاه آمدند و رفتند اما بدهی به استرماچونی در نهایت بر روی دوش علی فتح‌الله‌زاده افتاد و این مدیرعامل پرحاشیه نیز نه‌تنها طلب را پرداخت نکرد بلکه دردسر بیشتری به‌وجود آورد.

امشب محمد پولادگر معاون وزارت ورزش‌وجوانان در برنامه‌زنده تلویزیونی اظهار کرد فتح‌الله‌زاه تا لحظات آخر پیگیر پرداخت طلب استراماچونی بود. همچنین یک جلسه‌ای با قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی داشتیم که قرار شد او هم در این پرونده به استقلال کمک کند.

در ادامه بخشی از صحبت‌های محمد پولادگر درخصوص اتفاقاتی که در باشگاه استقلال در مسیر پرداخت طلب میلیاردی آندره‌آ استراماچونی رخ داده است را می‌بینید:

کد خبر 653797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.