اللهیار ستاره هال‌سیتی در هفته‌های پایانی چمپیونشیپ +فیلم

تیم فوتبال هال‌سیتی امروز در چارچوب هفته چهل‌ویکم لیگ چمپیونشیپ انگلیس با نتیجه یک بر صفر میلوال را شکست داد؛ تک‌گل ببرهای انگلیس روی پاس‌گل اللهیار صیادمنش به‌ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال هال‌سیتی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته چهل‌ویکم رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس در ورزشگاه خانگی خود به‌مصاف میلوال رفت و با تک‌گل آداما ترائوره در دقیقه ۷۰ برابر میهمان خود به پیروزی دست پیدا کرد تا فاصله‌اش با قعر جدول چمپیونشیپ را بیشتر از قبل کند.

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان ایرانی هال‌سیتی که چند هفته‌ای‌ست با رهایی کامل ار کمند مصدومیت به‌طور ثابت در ترکیب ببرهای انگلیس قرار می‌گیرد امروز نیز از ابتدا با ۱۰ بازیکن ابتدایی دیگر هال‌سیتی وارد زمین شد و دقیقه ۷۰ پاس‌گل نخست تیمش را داد و نقش پررنگی در پیروزی خانگی هال‌سیتی ایفا کرد.

هال‌سیتی هم‌اکنون با ۱۳ پیروزی، ۱۳ تساوی، ۱۵ شکست و ۵۲ امتیاز از ۴۱ بازی در جایگاه شانزدهم چمپیونشیپ قرار دارد و باوجود اینکه هیچ امیدی برای صعود به لیگ برتر جزیره ندارد اما تاحدود زیادی خیالش از بقا در این سطح از رقابت‌های فوتبال انگلیس هم آسوده است و احتمالاً به‌زودی آماده می‌شود تا در فصل آینده در میان مدعیان صعود قرار بگیرد.

ضمن اینکه اللهیار صیادمنش بازیکن هال‌سیتی نیز پس از پشت‌سر گذاشتن دو مصدومیت شدید و طولانی‌مدت روزهای خوبی را در هال‌سیتی تجربه می‌کند؛ اللهیار هفته گذشته پس از یک‌سال در چمپیونشیپ برای هال‌سیتی گلزنی کرد و امروز هم دومین پاس‌گلش را به‌ثبت رساند تا نشان دهد می‌تواند مهره کلیدی و تأثیرگذاری برای هال‌سیتی در فصل آینده چمپیونشیپ باشد.

کد خبر 653773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.