۶۰ درصد بودجه شهرداری در بخش عمرانی هزینه می‌شود

شهردار برف‌انبار گفت: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بر مبنای رقم ۱۱ میلیارد تومان بسته شده است که ۶۰ درصد آن در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.

حمیدرضا شریعت‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه شهرداری برف‌انبار بر مبنای رقم ۷۴ میلیارد ریال بود که با افزایش ۲۴۱ درصدی در تفریغ بودجه، ۱۷۸ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال از آن جذب شده است.

وی افزود: ۶۰ درصد بودجه سال گذشته شهرداری، یعنی ۱۰۷ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال در بخش عمرانی هزینه شده است.

شهردار برف‌انبار خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ از محل بودجه شهرداری در بخش زیباسازی و روشنایی معابر شهری دو میلیارد ریال، خرید و توسعه مبلمان شهری یک میلیارد ریال، نگهداری و توسعه فضای سبز ۹ میلیارد ریال، توسعه و نگهداری گلزار شهدای خمسلو پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، جمع‌آوری زباله یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، احداث و کانیوگذاری هفت میلیارد ریال و خرید و نگهداری ماشین‌آلات عمرانی ۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

شریعتی‌نیا تصریح کرد: تملک اراضی معابر شهری سه میلیارد ریال، لکه‌گیری و آسفالت معابر ۳۶ میلیارد ریال، بهسازی پیاده‌روهای شهری هشت میلیارد ریال، خرید رنگ، رنگ‌آمیزی و خط‌کشی معابر ۷۵۰ میلیون ریال و در بخش ساختمان اداری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل بودجه هزینه شده است.

وی گفت: سال گذشته شهرداری در راستای کسب درآمد پایدار برای ساخت کارخانه سنگ‌شکن اقدام کرد، اما مجوز صادر نشد.

شهردار برف‌انبار افزود: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بر مبنای رقم ۱۱ میلیارد تومان بسته شده است که ۶۰ درصد آن در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.

کد خبر 653758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.