توقیف موتورسیکلت ۷ میلیاردی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق توسط فردی در یکی از محلات این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع، در هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی انجام شده، موتورسیکلت سنگین خارجی که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود و به صورت قاچاق تهیه شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش موتور سیکلت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه هفت میلیارد ریال است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق و برخورد با اخلالگران اقتصادی تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 653745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.