پیغام مهم «لمپارد» به هواداران چلسی

فرانک لمپارد به هواداران چلسی پیام روشنی فرستاد که تیمش با اعتماد به نفس و باور بالا، در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال‌مادرید خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرانک لمپارد در آغاز دومین دوره مربیگری خود روی نیمکت چلسی، شروع ایده‌آلی نداشت زیرا در لیگ‌برتر مقابل وولوز با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. لندنی‌ها در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرند.

سرمربی موقت چلسی پیش از رویارویی با قهرمان ۱۴ دوره اروپا، پیام روشنی برای هواداران ارسال کرد که تیمش با اعتقاد به نفس بالا وارد مسابقه خواهد شد.

لمپارد در صحبت با دیلی میل گفت: "ما یک فرصت در برابر یک تیم فوق‌العاده داریم و باید تلاش کنیم تا از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم. با اعتماد به نفس و با خود باوری به اسپانیا خواهیم رفت، زیرا در غیر این صورت، شانس بردن نخواهیم داشت، ما می‌توانیم به میسر درست برگردیم و باید برای آن تلاش کنیم‌."

آبی‌ها در چهار بازی اخیر خود در لیگ‌برتر، شکست خورده‌اند و درحال‌حاضر رتبه یازدهم جدول لیگ را اشغال کرداند. عملکرد ضعیف چلسی، سران باشگاه را بر آن داشت تا راه خود را از گراهام‌پاتر جدا کنند و لمپارد را دوباره به عنوان مربی موقت و جدید خود تا پایان فصل منصوب کنند.

پس از رویارویی با لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان اروپا، تیم لمپارد در تاریخ پانزدهم آوریل در خانه میزبان برایتون است.

کد خبر 653707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.