سهام صندوق ذخیره فرهنگیان اصفهان در بورس واگذار می‌شود

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان گفت: نخستین واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس به بازنشستگان فرهنگی انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، قاسم سلمانی اظهار کرد: همواره در حوزه مالی، مجموعه آموزش‌وپرورش دچار چالش‌هایی بوده است که امیدواریم با تقویت صندوق ذخیره فرهنگیان و اقدامات دولت مردمی سیزدهم، اتفاقات مثبتی برای فرهنگیان رخ دهد.

وی افزود: در گام اول استقرار تیم جدید صندوق ذخیره فرهنگیان، محاسبه ارزش مالکانه سهام‌های صندوق در حال انجام بوده که قرار است در قالب آیتم‌های بورس محاسبه شود. نخستین واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان در بورس به بازنشستگان انجام خواهد شد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان با اشاره به عملکرد تیم جدید صندوق در استان، تصریح کرد: در مدت اخیر به صورت ماهانه، درصد عضویت‌ها و همچنین میزان قدر سهم فرهنگیان شاغل در استان اصفهان ۳.۴ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در جلسات کشوری نیز نقطه‌نظرات خود را در ارتباط با عملکرد مؤثرتر صندوق در قبال همکاران فرهنگی ارائه داده‌ایم، چراکه معتقدیم این صندوق با ۵۳ شرکت که در قالب چهار هُلدینگ مشغول به فعالیت هستند، مجموعه عظیمی است که می‌تواند در جهت توسعه رفاه فرهنگیان گام‌های محکمی بردارد.

سلمانی با بیان اینکه در دوره‌ای به اعتبار صندوق ذخیره لطمه وارد شد، خاطرنشان کرد: نگاه بلندی که در وهله کنونی در مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد این است که گام‌های این مجموعه، می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

کد خبر 653688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.