گزارش عملکرد نوروزی شهردار بندرعباس در صحن شورا

شهردار بندرعباس در نخستین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر در سال جدید، گزارش عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری را در ایام نوروز ارائه کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی ضمن تشکر از همه سازمان‌ها و نهادهای همکار در ایام نوروز اظهار کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده خدمات به صورت شبانه‌روزی به گردشگران و مسافران ارائه شد.

وی افزود: جلسات اولیه و تشکیل ستاد استقبال از بهار آذرماه ١۴٠١ تشکیل شد و تا اسفندماه ادامه داشت که به لطف خداوند و تلاش همکارانم، میزبان شایسته‌ای برای هموطنان بودیم.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: نوروز ١۴٠٢ با تمرکز بر افزایش خدمات و زیبایی‌های بصری شهر، توانستیم چهره‌ای متفاوت از شهر را به نمایش بگذاریم که این روند ادامه خواهد داشت. در سال جدید نیز برای افزایش زیبایی‌ها و سیما و منظر شهر برنامه‌های زیادی را تدوین کرده‌ایم و در نظر گرفته‌ایم.

نوبانی تصریح کرد: شهر علاوه بر توسعه عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی به شدت به مقوله زیبایی، سیما و منظر شهری نیاز دارد، چراکه بخش قابل توجهی از هویت در سیمای شهر مجسم می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه پس از ارائه گزارش مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس درباره اهمیت خواهرخواندگی، تشریح عملکرد امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس طی یک سال گذشته و توضیحات رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر درباره خواهرخواندگی شهر بندرعباس با بندر نینگبوی چین، این پیشنهاد به رأی گذاشته شد و با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر به زودی این اتفاق با امضای تفاهم‌نامه رقم خواهد خورد.

در بخش دیگری از دستور جلسه شورای اسلامی شهر و پس از طرح درخواست شهرداری درخصوص پرداخت پاداش به کارمندان و بن ماه مبارک رمضان به تمام کارکنان، این دو مورد با رأی حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر مصوب شد.

کد خبر 653620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.