اولویت شورای شهر رسیدگی به وضعیت کارکنان شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: تلاش شورای ششم این شهر، بهبود شرایط کارکنان شهرداری با همکاری شهردار کرمانشاه است.

پوریا فخری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته برای مجموعه شهرداری سال سختی بود اما با تدابیر مدیریت شهری و همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر، بخش زیادی از مشکلات شهروندان رفع و برنامه‌های خوبی در شهر اجرا شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش شورای ششم این شهر برای بهبود شرایط کارکنان شهرداری با همکاری شهردار کرمانشاه است، افزود: اتفاقات خوبی با همکاری شهردار کرمانشاه و معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی وی برای کارکنان بخش بازیافت و شرکت نوین (۲) رقم خورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پرداخت مطالبات انباشت شده در حوزه اضافه‌کاری اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: طی سال گذشته اتفاقات خوبی را در حوزه عمرانی شهرداری این شهر شاهد بودیم که می‌توان به پروژه‌های مسیر دسترسی به کیهانشهر و پروژه مهم معبر دسترسی به شهرک‌های پردیس و صدرا اشاره کرد، البته پروژه‌های دیگری از جمله تقاطع میدان سپاه توسط شهرداری در دست اقدام است که در ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد و گزارش کامل اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی توسط شهردار ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته فعالیت‌های خوبی را در حاشیه شهر کرمانشاه همچون محله‌های ملاحسینی، فیض‌آباد و مرادآباد شاهد بودیم، تصریح کرد: پس از بازدید وزیر کشور از این مناطق اعتبارات بیشتری از طرف شورای اسلامی شهر برای این مناطق در نظر گرفته شده است.

فخری گفت: ساکنان محلات مرکزی شهر مراجعات زیادی به شورای اسلامی شهر داشتند، لذا امسال شهرداری باید به مرکز شهر توجه بیشتری داشته باشد و به مشکلات شهروندان بیش از گذشته رسیدگی کند تا شاهد عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی مطلوب در سطح شهر باشیم.

وی اظهار کرد: در سال جاری انتظار بیشتری از شهردار کرمانشاه داریم که با همکاری شهرداران مناطق و دیگر مدیران شهرداری به مرکز شهر در حوزه آسفالت و فضای سبز رسیدگی کند و مطالبات مردم پاسخ داده شود؛ یک‌سال به وی فرصت دادیم مدیران همراه خود در مجموعه شهرداری را بشناسد و شناخت بیشتری از شهر پیدا کند.

کد خبر 653577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاور لطف الله نسب US ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    سلام مهندس پویا فخری عزیز واقعاً لیاقت استاندار شدن دارید چون مثل پدر بزرگوار در سال که شهردار سنندج بود بفکر کارگران شهرداری بودن واقعا تشکر