دستگیری ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲۲ خرده‌فروش و کشف یک کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در سطح شهرستان اصفهان با استفاده حداکثری از ظرفیت کارکنان کلانتری‌های تابعه این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا در ۷۲ ساعت گذشته مأموران انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های جداگانه به کانون‌های خرید، فروش و استعمال مواد مخدر اعزام و موفق به دستگیری ۲۲ خرده‌فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح ۲۱ معتاد متجاهر پرخطر نیز جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند و شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 653511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.