نامه دعوت در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا برای برانکو ارسال شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای از برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان برای حضور در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قاره‌کهن دعوت به‌عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ماه‌فوریه ⁧۲۰۲۴⁩ (بیست‌ودوم دی‌ماه ۱۴۰۲) برای دومین‌بار با حضور ۲۴ تیم در شش‌گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد و به‌همین دلیل نیز هر سید شش تیم را در خود جای داده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عمان فرستاد و در این نامه از برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی این کشور برای حضور در مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ دعوت کرد. AFC همچنین از برانکو خواسته که به‌همراه خود یکی از پیشکسوتان تیم ملی عمان را به مراسم بیاورد و انتخاب ستاره سابق تیم ملی عمان توسط برانکو انجام می‌شود. گفتنی است تیم ملی عمان در سید دوم کنار تیم‌های عراق - امارات‌متحده عربی - ازبکستان - چین و اردن قرار دارد.

قرعه‌کشی این رقابت‌ها بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند. این رقابت‌ها از دوازدهم ماه‌ژانویه (بیست‌ودوم دی‌ماه ۱۴۰۲) تا دهم ماه‌فوریه ⁧۲۰۲۴⁩ (بیست‌ویکم بهمن‌ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه‌های الجنوب، البیت، احمدبن‌علی، الثمامه، شهر آموزش، بین‌المللی خلیفه، جاسم بن‌حمد و عبدالله بن‌خلیفه میزبان برگزار خواهد شد.

کد خبر 653495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.