بن رفاهی و پاداش ویژه کارکنان شهرداری بندرعباس تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بن رفاهی ماه رمضان به مبلغ یک میلیون تومان برای تمام کارکنان شهرداری و پاداش به مبلغ پنج میلیون تومان ویژه کارکنان قراردادی و کارمندی شهرداری در جلسه امروز (یکشنبه) شورای ششم این کلان‌شهر تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره امروز _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ در هفتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» گام‌های مؤثری برداریم.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات تخصصی، تلاش و پیگیری برای خدمت‌رسانی و توسعه و پیشرفت در سال جدید می‌تواند با موضوع سرمایه‌گذاری و در کنار تولید الزامی باشد، لذا خواستار برنامه‌ریزی و ترسیم برنامه سالانه شهرداری بندرعباس برای موضوعات مرتبط با سرمایه‌گذاری هستیم.

جراره ادامه داد: با توجه به اینکه بودجه ۱۴۰۲ بر مبنایی تنظیم شده است که یکی از آن موضوعات مرتبط با طرح‌های شهر بندرعباس برای توسعه شهری برای برون‌رفت این مشکلات به‌وسیله سرمایه‌گذار است و این بستر برای شهرداری و شهر بندرعباس فراهم است که ما بتوانیم بعضی از پروژه‌های خودمان را بر مبنای سرمایه‌گذاری انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امیدواریم در سال جدید اتفاقاتی در این شهر بیفتد که مشکلات شهروندان را کاهش دهیم و خدمات بهتری به آن‌ها ارائه کنیم.

وی اشاره به میهمان‌نوازی بندرعباسی‌ها از مسافران در ایام نوروز تصریح کرد: با توجه به اینکه همیشه شهر بندرعباس و استان هرمزگان پذیرای هموطنان است، از همه افرادی که در آستانه سال جدید و عید نوروز خدمات متعددی را داشتند از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر، بهداشت و ستاد استقبال از میهمانان، تقدیر می‌کنم.

جراره با بیان اینکه بن رفاهی ماه رمضان به مبلغ یک میلیون تومان برای تمام کارکنان شهرداری و پاداش به مبلغ پنج میلیون تومان ویژه کارکنان قراردادی و کارمندی شهرداری در جلسه امروز شورای ششم این کلان‌شهر تصویب شد، گفت: از کارکنان و مدیران شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی که خدمات خوبی را به میهمانان نوروزی ارائه دادند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 653475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.