با مزاحمان تلفنی اورژانس برخورد خواهد شد

مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور از ضرورت برخورد جدی با مزاحمان تلفنی این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، محمدرضا مهدی‌زاده امروز_ یک‌شنبه بیستم فروردین‌ ماه_ در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات اورژانس تهران با اشاره به اختلال مزاحمان تلفنی در روند خدمت‌رسانی این سازمان از عزم جدی برای پیگیری قانونی در جهت برخورد قضائی با متخلفان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از تماس‌های مخاطبان با شماره ۱۱۵ مربوط به مزاحمان تلفنی است، اظهار کرد: اشغال خطوط اضطراری اورژانس توسط این تماس‌های غیرضروری باعث می‌شود که بیماران و مصدوم که در شرایط مرگ و زندگی هستند از خدمات همکارانمان محروم شوند.

مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور گفت: نبود برخورد جدی با مزاحمان موجب شده که گروهی از این افراد با تماس‌های مکرر، زندگی دیگر هموطنان را در معرض تهدید جدی قرار دهند.

وی با اشاره به ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی مبنی بر قطع خطوط تلفن و حبس مزاحمان تلفنی از ۱۵ روز تا سه ماه، خاطرنشان کرد: این سازمان با توجه به رسالت خود در زمینه نجات جان انسان‌ها در پی برخورد جدی و قاطع قضائی با متخلفانی است که زندگی هموطنان را بازیچه شوخی‌های نامتعارف خود قرار می‌دهند.

کد خبر 653453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.