ارائه خدمات در متروی تهران به اتباع با مشکل مواجه است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در متروی پایتخت ارائه خدمات به اتباع با توجه به اینکه کد ملی ندارند، با مشکلات زیادی همراه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ در یکصدوسی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با بیان اینکه در متروی پایتخت ارائه خدمات به اتباع با توجه به اینکه کد ملی ندارند، با مشکلات زیادی همراه است، اظهار کرد: در متروی این کلان‌شهر در گذشته تک بلیت‌های نقدی فروخته می‌شد و از ایجاد این قبیل مسائل جلوگیری می‌کرد، عده زیادی از اتباع در شهرهای بزرگ کشور زندگی می‌کنند و باید از خدمات استفاده کنند، بنابراین این مشکل باید به سرعت رفع شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار افطاری ساده در ماه مبارک رمضان در بوستان‌های شهر توزیع می‌شود، افزود: افطاری‌های ساده در ایستگاه‌های تاکسی هم توزیع می‌شود که این اقدام قابل تقدیر است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات ترافیکی این کلان‌شهر به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تصریح کرد: همچنان نمایشگاه‌ها در تهران برگزار می‌شود و اعتراض‌ها و درخواست‌هایمان اثرگذار نبود، زمانی که نمایشگاه‌ها در پایتخت برگزار می‌شود، مشکلات جدی ترافیکی در پایتخت به وجود می‌آید، نمایشگاه کتاب نیز قرار نیست در شهر آفتاب برگزار شود، لذا بارها از رئیس‌جمهور و وزیر ارشاد درخواست کردیم که این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب با وجود ظرفیتی که دارد، رفاه را به دنبال خواهد داشت اما درخواست ما مورد توجه قرار نگرفته است؛ برای مثال در برگزاری نمایشگاه قرآن می‌توانستیم شهر آفتاب را مورد توجه قرار دهیم.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در سخنانی اظهار کرد: از تذکر نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب تشکر می‌کنم، زیرا حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادرس کل کشور در مورد این موضوع به وزیر صمت در نامه‌ای تاکید کردند که شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌ها محل مناسبی است و اکنون این مکان برای نمایشگاه‌ها آماده است.

وی تاکید کرد: انتقال نمایشگاه به محل دائمی یک اشتباه بزرگ است، البته قرار است جلسه‌ای برگزار و مشکل به صورت ریشه‌ای رفع شود.

کد خبر 653418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.