تحولات احتمالی در بدنه شهرداری/ مراقب آبروی مدیرانی که جابه‌جا می‌شوند باشیم

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان درباره توسعه امور خواهرخواندگی گفت: به تعداد اعضای شورای شهر باید انجمن‌های دوستی ایجاد کنیم و هر کس محور نظارت بر توسعه امور بین‌الملل و استفاده از ظرفیت دیپلماسی شهری باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بعضی تغییر و تحولات احتمالی در بدنه شهرداری اظهار کرد: افراد به‌جز آبروی اولیه، یک آبروی ثانویه دارند که ما آن را ایجاد کرده‌ایم که اگر قرار است گرفته شود، باید از آبروی اولیه مراقبت شود، در این راستا ملاک تغییر باید بر اساس ارزش‌های هفت‌گانه مندرج در بازنگری برنامه ۱۴۰۵ باشد.

وی در خصوص توسعه امور خواهرخواندگی افزود: به تعداد اعضای شورای اسلامی شهر، باید انجمن‌های دوستی ایجاد کنیم و هر کس محور نظارت بر توسعه امور بین‌الملل و استفاده از ظرفیت دیپلماسی شهری باشد؛ این نکته‌ای است که تاکنون از آن استفاده خوبی نشده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از عملکرد مدیران شهری که سال گذشته بازنشسته شدند، تصریح کرد: در خصوص وضعیت این بازنشستگان باید به سرعت تصمیم‌گیری شود، زیرا بار آن بر دوش معاونت مالی و اداری است.

وی افزود: شورا تعدادی نماینده ناظر در شرکت‌ها منصوب کرده است، در حالی که از سوی یک تا دو مورد از شرکت‌ها هیچ دعوتی صورت نمی‌گیرد، لذا درخواست ما این است که این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

نباتی‌نژاد با اشاره به مصوبه چند ماه قبل مبنی بر ارسال لایحه مشارکت شهروندان در مسائل شهری (شهربان) گفت: در این زمینه نیز هیچ دستورالعملی ارسال نشده است.

وی با اشاره به مصوبه ساپ (سامانه اطلاع‌رسانی پروژه‌های شهری) گفت: آنچه سال قبل در این خصوص مصوب شده، بی‌نتیجه مانده و اتفاقی نیفتاده است که باید گزارش اقدامات انجام شده در این خصوص به شورا اعلام شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: کمیته‌های تکریم ارباب رجوع و بهره‌وری نیز تشکیل نشده است؛ اگر کرامت انسانی برای ما مهم است باید در این باره اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 653408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.