بوروکراسی اداری مانعی بزرگ برای سرمایه‌گذاری در لوندویل است

شهردار لوندویل گفت: ساحل خلج‌محله و رحیم‌محله این شهر ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد، اما بوروکراسی اداری مانعی بزرگ برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساحل خلج‌محله و رحیم‌محله لوندویل، هرساله در تعطیلات نوروز و فصل تابستان مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر کشور بوده، اما بدون امکانات رفاهی لازم برای تفریح، شنا و اقامت است.

وی با بیان اینکه ساحل لوندویل ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد، افزود: شهرداری لوندویل با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌تواند با رعایت الزامات زیست‌محیطی و ایجاد امکانات رفاهی همچون شناگاه، آلاچیق، سرویس بهداشتی، تأسیسات روشنایی، پارکینگ، سکوی نصب چادر و ساخت کلبه‌های چوبی به منظور اقامت مسافران، محل بازی کودکان، بوفه عرضه مواد غذایی و استخدام غریق نجات در ساحل خلج‌محله و رحیم‌محله، این منطقه را بعد از بندرانزلی در غرب گیلان به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل کند.

شهردار لوندویل خاطرنشان کرد: ساحل خلج‌محله حدود یک هکتار و رحیم‌محله سه هکتار وسعت دارد که با توجه به عقب‌نشینی دریا و وسعت بسیار خوب ساحل لوندویل، می‌توان با ایجاد امکانات رفاهی، مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی را در این منطقه برگزار کرد.

یاورپور تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در ساحل لوندویل منوط به حذف بوروکراسی اداری و کسب مجوزهای لازم از ادارات آب منطقه‌ای و حفاظت محیط زیست است که امیدواریم با نگاه ویژه و کمک استاندار گیلان، فرماندار و نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی، شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری در ساحل لوندویل فراهم شود.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 653324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.