فرایبورگ صفر _ یک بایرن مونیخ / پیروزی خفیف با شلیک تماشایی

بایرن مونیخ موفق شد تا جایگاه خود را در صدر جدول بوندسلیگا تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایرن مونیخ موفق شد با شلیک تماشایی دلیخت، یک بر صفر فرایبورگ را شکست دهد.

تیم بایرن مونیخ امیدوار بود با کسب پیروزی برابر فرایبورگ در دیدار امروز بتواند با پنج امتیاز اختلاف در صدر جای خود را مستحکم کند. در آن سوی میدان نیز فرایبورگ به دنبال حفظ جایگاه خود در منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده بود.

شاگردان توماس توخل در نیمه اول با کمبود خلاقیت دست و پنجه نرم کردند و سادیو مانه فرصت خوبی را برای گلزنی در این مسابقه از دست داد. پیش از این دو تیم در اواسط هفته در جام حذفی آلمان به مصاف هم رفته بودند که فرایبورگ با نتیجه دو بر یک پیروز و منجر به حذف بایرن مونیخ شد.

در نیمه دوم مسابقه، ماتیاس دلیخت توانست با یک شلیک استثنایی و از راه دور در دقیقه ۵۱ قفل دروازه حریف را بشکند. به دنبال این گل، باواریایی‌ها موفق شدند بیشتر بر بازی تسلط پیدا کنند. لروی سانه نیز در این نیمه دو موقعیت عالی را برای بیشتر کردن اختلاف از دست داد تا در نهایت تیم توخل پیروزی خفیفی کسب کند.

پس از شکست دو بر یک تیم یونیون برلین در مصاف با دورتموند، بایرن مونیخ خطر زیادی از سمت زردها که در رده دوم قرار دارند احساس می‌کند. تنها هفت دیدار تا پایان رقابت‌های این فصل باقی مانده و مونیخی‌ها یکی از سخت‌ترین فصل‌های اخیر خود را تجربه می‌کنند.

مهم‌ترین نکته درباره شرایط بایرن مونیخ پس از اخراج ناگلزمن، روند بازی این تیم پس از انتصاب توماس توخل است. سرمربی آلمانی که پیش از این ثابت کرده به بازی تهاجمی اعتقاد زیادی دارد، هنوز نتوانسته فرم مناسب تیم جدید خودش را پیدا کند.

بایرن برای انتقال سریع توپ به مشکل برخورده و با جدایی روبرت لواندوفسکی و پیوستنش به بارسلونا، تنها لروی سانه و سادیو مانه می‌توانند مشکل مونیخی‌ها را حل کنند.

کد خبر 653291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.