ولورهمپتون یک _ صفر چلسی / شروع بد اسطوره

تیم چلسی در اولین بازی پس از بازگشت لمپارد به نیمکت استمفوردبریج شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وولوز به لطف گل تماشایی ماتئوس نونس، چلسی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

وولوز که در این فصل رقابت‌های لیگ جزیره بدترین آمار خط حمله را در اختیار دارد، شروعی درخشان مقابل چلسی داشت و حملات امیدوارکننده ای برابر این تیم انجام داد. با این وجود حملات متعدد زردها بارها بی ثمر ماند.

تیم لوپتگی بالاخره در دقیقه ۳۱ مسابقه موفق شد روی گل دیدنی ملی پوش پرتغالی خود به گل برسد. متئوس نونس با یک ضربه والی دروازه کپا آریزابالاگا را باز کرد تا اولین گل بازیکن ۲۷ ساله برای تیمش در یک مصاف مهم به ثمر برسد.

تنها چند دقیقه تیم ولورهمپتون دوباره صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه دیگو کاستا توسط دروازه‌بان اسپانیایی دفع شد تا دروازه چلسی دوباره باز نشود. آبی‌ها در نیمه دوم با شدت بیشتری حمله کردند و سانترهای متعدد بازیکنان کناری این تیم بارها به محوطه حریف فرستاده شد اما ولوز هر بار توپ‌ها را دور کرد.

با وجود برتری چلسی در مالکیت، نیمه دوم هیچ آورده‌ای برای این تیم نداشت تا در نهایت فرانک لمپارد در اولین تجربه خود پس از بازگشت به نیمکت چلسی یک شکست دیگر را تجربه کند. به این ترتیب تعداد شکست‌های چلسی در این فصل لیگ جزیره از تعداد پیروزی‌هایش بیشتر شد.

در سوی دیگر میدان، تردیدی وجود ندارد کسب پیروزی می‌تواند نقطه عطفی برای شاگردان لوپتگی باشد. آنها در حال حاضر با ۲۸ امتیاز، یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارند و اگرچه در هفت بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده‌اند، اما می‌توانند با نگاه به پیروزی برابر آبی‌ها به مصاف بازی‌های آتی بروند. تیم لوپتگی در بازی‌های آتی خود باید به مصاف حریفانی همچون برنتفورد، لسترسیتی و کریستال پالاس برود و شانس خود را برای رسیدن به جایگاه‌های بالاتر در جدول لیگ جزیره امتحان کند.

کد خبر 653289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.