قدرت بازاریابی با تلویزیون شهری پارسه ال ای دی

قدرت بازاریابی تلویزیون شهری فضای باز ادغام تابلوهای صفحه نمایش دیجیتال در استراتژی بازاریابی خود به شما امکان می دهد یک عامل "wow" مقرون به صرفه، آسان برای استفاده و فوری داشته باشید.

شما بودجه کلی تبلیغات خود را کاهش می دهید و در عین حال دسترسی خود را گسترش می دهید، آگاهی برای برند خود ایجاد می کنید، و خریدهای فوری و ترافیک را افزایش می دهید. با تنها ۱۵ هزار تومان در هر هزار نمایش، تلویزیون شهری در فضای باز بالاترین بازده سرمایه گذاری تبلیغاتی شما را به شما می دهد.

محبوب ترین برنامه های تلویزیون شهری پارسه ال ای دی عبارتند از:

  1. تلویزیون شهری دیجیتال خرده فروشی
  2. تابلوی پیام دیجیتال
  3. تلویزیون شهری در فضای باز
  4. تلویزیون شهری برای مدارس
  5. کیوسک تابلوهای دیجیتال
  6. علائم بیرونی
  7. نمایشگرهای نقطه خرید
  8. مناطق لابی و نمایشگرهای دیواری

مزایای تلویزیون شهری LED

مراکز پیام الکترونیکی را می توان در تلویزیون شهری جدید ادغام کرد و در وضوح های مختلف متناسب با بودجه، موقعیت مکانی و پیام شما نمایش داد. متخصصان پارسه ال ای دی به شما کمک می کنند تا گزینه ها و ویژگی ها را مرور کنید:

  • وضوح و اندازه
  • فاصله و زاویه دید
  • مقیاس اصلی خاکستری یا تمام رنگی
  • قابلیت های ویدئویی
  • پیام رسانی
  • ادغام با علائم موجود و موقعیت یابی منظره
  • محدودیت های شهرداری مانند عقب نشینی
  • تایید شده، فهرست شده و تایید شده UL کارآمد انرژی
  • ناهموار، ضد آب و هوا

ما توصیه هایی را ارائه خواهیم کرد و تلویزیون شهری LED سفارشی شما را برای تاثیر بهینه طراحی خواهیم کرد. با خدمات کلید در دست از پنج حوزه خدمات ما، ما تخصص لازم را داریم تا مرکز پیام الکترونیکی جدید شما را به سرعت راه اندازی کنیم، چه نیاز به اتصال اترنت، فیبر نوری، بی سیم یا باند پهن داشته باشید.

تیم با استعداد ما متشکل از طراحان، مدیران پروژه و نصب کنندگان برنده جایزه در خدمت شما هستند! در مورد طراحی، ساخت و مراحل نصب علائم سفارشی ما در اینجا بیاموزید.

یک راه حل منعطف و ساده تلویزیون شهری برای هر کسب و کار و هر مکانی

مراکز پیام الکترونیکی ما دارای نرم‌افزاری بصری و کاربرپسند هستند که چندین فرمت فایل را می‌پذیرد، دارای یک کتابخانه انیمیشن است و می‌تواند پیام‌های متنی، تصویری و ویدیویی را مدیریت کند. پیام خود را طوری تنظیم کنید که به سطوح موجودی، نیازهای مشتری مرتبط با آب و هوا، زمان روز و الگوهای ترافیک واکنش نشان دهد. پیام رسانی را هر چند وقت یکبار که دوست دارید تنظیم کنید. EMC ها انعطاف پذیرترین شکل تبلیغات در بازار برای موارد زیر هستند:

  • خرده فروشان
  • رستوران ها
  • مدارس
  • کلیساها
  • بیمارستان ها
  • شهرداری ها
  • مکانهای تفریحی

وضوح علائم LED توضیح داده شده است

پارسه ال ای دی با دیودهای ساطع کننده نور یا ال ای دی ها ساخته می شود که روشن تر از سایر انواع روشنایی می سوزند و ماندگاری بیشتری دارند و تصاویر و متن های واضح، روشن و پر جنب و جوش ایجاد می کنند.

اندازه‌گیری استاندارد برای وضوح تلویزیون شهری دیجیتال یک "پیکسل" یا فاصله خوشه‌های LED است. هرچه پیکسل ها بالاتر باشد، وضوح بالاتری دارد. وضوح مناسب برای تلویزیون شهری شما به مکان، سرعت عابران و فاصله دید بستگی دارد - چه فاصله و چه ارتفاع. هرچه مخاطب به تابلو نزدیکتر باشد، وضوح مورد نیاز بالاتر خواهد بود. فروشنده محصول ما، تلویزیون شهری ، این را به خوبی در اینجا توضیح می دهد.

منابع علائم LED

آیا به دنبال اطلاعات بیشتری هستید تا به شما کمک کند تعیین کنید که آیا صفحه نمایش LED انتخاب مناسبی برای تجارت شما است؟ این منابع را بررسی کنید:

  • نحوه انتخاب و استفاده از تلویزیون شهری دیجیتال (EMC)
  • فناوری علائم و روشنایی تلویزیون شهری : یک سرمایه گذاری خوب
  • آیا روشنایی تلویزیون شهری برای شما مناسب است؟
  • گزینه های دما و رنگ تلویزیون شهری
  • مطالعه موردی: مقاوم سازی تلویزیون شهری
  • بروشور: مزایا و ویژگی های مراکز پیام الکترونیکی تلویزیون شهری
کد خبر 653276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شراره IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    ممنون بابت مطلب تون خیلی کامل و روان توضیح داده شده در مورد تلویزیونشهری