۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
سرپرست جدید اورژانس تهران معرفی شد

رئیس سازمان اورژانس گفت: محمد اسماعیل توکلی به عنوان سرپرست جدید مرکز اورژانس تهران معرفی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اورژانس، جعفر میعادفر در مراسم تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید مرکز اورژانس تهران، اظهار کرد: هر گامی برداشته می‌شود، باید در راه رضایت خدا باشد و در این مدت مسئولیت خود باید به مردم خدمت کنیم. شناخت کامل محمداسماعیل توکلی از حوزه عملیات می‌تواند در راه پیشبرد اورژانس نقش مؤثر و خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم بهره‌مندی از مشورت و مشاوره متخصصان و دلسوزان، افزود: هیچ نگرانی نباید از انتقادات داشته باشیم و در بازرسی‌ها و نظارت‌ها باید اقدام مؤثر صورت بگیرد نه اینکه بازرسی صورت بگیرد.

رئیس سازمان اورژانس صالح طبری را از مدیران شایسته اورژانس دانست و گفت: از این به بعد از تجربیات وی در اورژانس مازندران استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و تلاش برای گسترش اورژانس، اضافه کرد: از تمام همکاران در اورژانس کشور درخواست می‌کنم تمام تلاش خود را برای رضایت مردم انجام دهند.

کاهش ۷۰ درصدی پشت‌خطی‌های اورژانس تهران

همچنین یحیی صالح طبری، رئیس پیشین اورژانس تهران نیز در این مراسم با قدردانی از همکاران در اورژانس تهران، گفت: تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط همکاران انجام دادم و اگر اقدامی مثبتی صورت گرفت، همکارانم انجام دادند و اگر نقصی وجود داشت به عهده‌ام بود. در مدت خدمت‌رسانی تلاش خود را جهت تقویت روحیه و ایجاد فضای با نشاط و شاداب برای همکاران انجام دادم.

وی با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی تعداد پشت خطی‌های مرکز ارتباطات ۱۱۵، افزود: در این مدت همکاران ۱۵ شیفت را برای کارآمدی بیشتر به ۱۰ شیفت کاهش دادیم و موتورلانس‌ها را برای خدمت‌رسانی مؤثر به شهروندان از ۸ صبح تا ۱۲ شب فعال کردیم.

محمد اسماعیل توکلی، سرپرست جدید مرکز اورژانس تهران نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات صالح طبری، اظهار کرد: در این سال‌های خدمت در اورژانس تهران همواره به عنوان نیروی عملیاتی خدمت کرده‌ام و اکنون نیز به نمایندگی از همکاران عملیاتی در این جایگاه قرار گرفته‌ام. اورژانس تهران را تنها یک نفر مدیریت نمی‌کند، بلکه تیمی از همکاران نخبه مدیریت اورژانس تهران را بر عهده خواهند گرفت و من مجری تصمیمات خرد جمعی خواهم بود.

کد خبر 653269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.