ماجرای پلمب شهربازی کیو خرم‌آباد چه بود؟

سرمایه‌گذار شهربازی کیو خرم‌آباد گفت: خبر پلمب شهربازی صحت ندارد، دستگاه‌های شهربازی کیو به صورت استاندارد مشغول کار است، هیچ‌گونه خطری ندارد و شهروندان می‌توانند با خیال آسوده از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

مصطفی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه پروانه‌های استاندارد شهربازی یک ساله است و در طول یک سال، هر سه ماه یک‌بار بازرسی‌ها از طرف شرکت بازرسی ذی‌ربط انجام و پس از آن پروانه صادر می‌شود، باید انجام شود، نوبت سوم بازرسی شهربازی توسط کارشناسان بازرسی شرکت آذر آزمایش شیراز انجام شد.

وی افزود: یک سری ایرادات جزئی از جمله نظافت محوطه دستگاه‌ها، رنگ پریدگی ستون‌های دستگاه‌ها، شماره‌گذاری ستون‌های دستگاه یورو بانجی که تاکنون جزو الزامات نبوده است مطرح و قرار شد پس از رفع ایرادات تصویر برای شرکت فرستاده و کار انجام شود.

سرمایه‌گذار شهربازی کیو خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که در روز بازرسی تصویر دوربین‌ها در دسترس نبود، این مهم جزو آیتم‌های استاندارد است، اما موضوعی نیست که به خاطر آن شهربازی تعطیل شود.

وی تاکید کرد: شانزدهم فروردین‌ماه در حالی که هنوز گزارشی از طرف شرکت ابلاغ نشده بود، خبری شوکه‌کننده در فضای مجازی انتشار یافت که شهربازی کیو پلمب شده است.

ترابی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم دریافتیم که شرکت استاندارد خرم‌آباد به اشتباه نامه‌ای را به شهرداری ارسال کرده است که شهربازی باید ۱۰ روز پلمب و ایرادات رفع شود.

وی خطاب به شهروندان گفت: دستگاه‌های شهربازی کیو به صورت استاندارد مشغول کار است، هیچ‌گونه خطری ندارد و شهروندان می‌توانند با خیال آسوده از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، مجموعه شهربازی کیو بعد از قوس وکش‌های فراوان مهرماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید و تمام دستگاه‌های شهربازی دارای پروانه بهره‌برداری استاندارد است و اکنون ۸۰ نفر در این مجموعه به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

کد خبر 653266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.