مشارکت بیش از ۸۰۰۰ نفر در فرایند انتخاب معلم نمونه در اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای موضوع انتخاب معلم نمونه در استان، ۳۰ هزار نفر مشمول این برنامه بودند که هشت هزار نفر از آنها در این فرایند شرکت کردند که در قالب مرحله‌های مدرسه، منطقه و استانی ارزیابی می‌شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در جلسه بزرگداشت مقام معلم استان اصفهان، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت مقام معلم، بخشنامه به نواحی و مناطق ارسال و ستادهای استانی نیز تشکیل شده است.

وی افزود: برای موضوع انتخاب معلم نمونه در استان، ۳۰ هزار نفر مشمول این برنامه بودند که هشت هزار نفر از آنان در این فرایند شرکت کردند که در قالب مرحله‌های مدرسه، منطقه و استانی ارزیابی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: برای سهمیه انتخاب معلم نمونه در مناطق به ازای هر ۵۰۰ نفر، یک نفر در هر مقطع به عنوان معلم نمونه برگزیده خواهد شد و در استان نیز به ازای هر پنج هزار همکار فرهنگی در هر دوره تحصیلی، یک نفر به عنوان معلم نمونه استانی برگزیده خواهد شد و در نهایت در مرحله کشوری، سه نفر از هر دوره تحصیلی به عنوان معلمان سرآمد معرفی می‌شوند.

وی گفت: تعداد ۳۱۰۹ نفر از همکاران شرکت کننده به مرحله منطقه‌ای راه یافتند که از این میان، ۲۴۳۶ نفر از آنان زن و ۶۷۳ نفر مرد بودند و پیش‌بینی ما این است که با توجه به آمار موجود، هفت معلم نمونه استانی داشته باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه نیاز است تجلیل از معلمان نام‌آور در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های سایر دستگاه‌ها در معرفی معلمان ایثارگر و اسوه مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان، ایثارگران، خانواده‌های معزز شهدای معلم و دانش‌آموزان و همچنین شناسایی معلمان فداکار ناحیه و منطقه مورد تقدیر قرار گیرد. به نحوی برنامه‌ریزی شود که در آینده جلسه ستارگان معلم در استان را شاهد باشیم.

کد خبر 653254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.