جمع‌آوری زباله مهمترین مشکل کوفه است/ برای اجرای طرح‌های شهری به افراد متخصص نیاز داریم

شهردار کوفه گفت: مهمترین نیاز ما در عرصه مدیریت شهری، بهره‌مندی از تجارب موفق و افراد متخصص در اجرای طرح‌های شهری است که امیدواریم در این زمینه شهرداری اصفهان کمک و مشاور خوبی برای شهرداری کوفه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن عادل‌عباس امروز_ شنبه نوزدهم فروردین_ در دیدار با شهردار اصفهان با بیان اینکه شهر کوفه از جمله مکان‌های مهم در مکتب شیعیان جهان است و در زمان ظهور امام زمان (عج) محل حکومت منجی عالم بشریت خواهد بود، اظهار کرد: جمع‌آوری زباله مهمترین مشکل شهر کوفه است، همچنین این شهر به یک شهر مهاجرپذیر تبدیل شده است، از این‌رو با پدیده و آسیب‌های مختلف ناشی از پذیرش مهاجران مواجه است که با تجاوز به حریم شهر کوفه اقدام به ساخت منازل غیر قانونی در شهر می‌کنند.

وی با اشاره ابعاد شهر اصفهان در عرصه‌های مختلف شهری افزود: تعامل شهروندان با شهر و شهرداری، سیما و منظر زیبای شهری، توجه به زیباسازی و تمیزی اصفهان از جمله نقاط قوت این شهر است، لذا امیدواریم این حضور باعث بازگشایی مسیر تعامل و ارتباطات جهت اشتراک تجارب موفق و بهره‌مندی از خبرگان و نخبگان این شهر در عرصه‌های مدیریت شهری باشد.

شهردار کوفه تصریح کرد: فرصت‌ها، امکانات، زمینه‌ها و اعتبارات مالی جهت انجام خدمات مختلف شهری در کوفه فراهم است اما مهمترین نیاز ما در عرصه مدیریت شهری، بهره‌مندی از تجارب موفق و افراد متخصص در اجرای طرح‌های شهری است که امیدواریم در این زمینه شهرداری اصفهان کمک و مشاور خوبی برای شهرداری کوفه باشد.

لزوم ساماندهی جمع‌آوری زباله در کوفه

حیدر ناصرموا، معاون استاندار نجف و رئیس نمایشگاه بین‌المللی کوفه نیز در این دیدار گفت: دغدغه اصلی مسئولان نجف و شهر کوفه، ساماندهی وضعیت جمع‌آوری زباله در این شهر است.

وی فرهنگ‌سازی مردم و ارتقای فرهنگ شهری و استفاده از انرژی خورشیدی را نیز از دیگر اولویت‌های شهرداری کوفه دانست و خاطرنشان کرد: درخواست ما از شهرداری اصفهان در اختیار گذاشتن نام و اطلاعات شرکت‌های ایرانی برای استفاده از تجارب موفق در زمینه خدمات شهری است.

کد خبر 653239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.