دستگیری سارقان منزل در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو سارق منزل حین سرقت با هوشیاری یکی از شهروندان و اقدام به موقع مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه دو فرد ناشناس با تخریب قفل درب منزلی قصد ورود به آن را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این خبر بلافاصله مأموران به محل اعزام و پس از مشاهده تخریب قفل و باز بودن درب ورودی با هماهنگی قضائی وارد منزل شدند و در عملیاتی غافلگیرانه دو سارق را که در حال سرقت طلاجات و لوازم داخل منزل بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: با بررسی صورت گرفته مشخص شد ساکنان منزل به مسافرت رفته بودند و سارقان با اطلاع از این موضوع با تخریب قفل درب ورودی وارد منزل شده و قصد سرقت اموال و زیور آلات موجود در محل را داشتند که با هوشیاری شهروند تماس گیرنده با پلیس و حضور به موقع مأموران به مقصد شوم خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان از نگهداری وجوه نقد و طلاجات در منزل به خصوص هنگام ترک منزل و رفتن به مسافرت، خودداری و پیش از رفتن به مسافرت یکی از همسایگان مورد اطمینان را از خالی بودن منزل مطلع کنند.

کد خبر 653231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.