پروژه «دژباغ‌ کن» محرک توسعه است

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پروژه‌هایی مانند «دژباغ کن» محرک توسعه است، گفت: این پروژه از تمام ابعاد عالی است و ظرفیت‌ها برای شکوفایی استعداد ورزشی زنان و مردان در آن دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ در آئین افتتاح پروژه «دژباغ کن» اظهار کرد: پروژه‌هایی از این قبیل محرک توسعه است و می‌تواند راه را برای حضور گردشگران و مردم و رونق محلات فراهم کند.

وی افزود: اگر این پروژه‌ها نتواند محرک توسعه باشد، جز اینکه فضایی را اشغال کرده باشد، سود و تأثیری نخواهد داشت، بنابراین سازمان نوسازی شهرداری باید تدابیر لازم را بیندیشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه دژباغ کن از تمام ابعاد عالی است و ظرفیت‌ها برای شکوفایی استعداد ورزشی زنان و مردان در آن دیده شده است.

وی با اشاره به توقع‌های بجای مردم از شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تهران ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مدیران شهری هستند، این خواسته‌ها بجا است و در تلاش هستیم که به توقعات مردم پاسخ دهیم.

علوی درباره اقدامات نوسازی انجام شده در محلات نفرآباد، شوش و کرمان اضافه کرد: پرونده‌های نوسازی در محله‌های کم‌برخوردار شهر تهران افزایش یافته، رکورد نوسازی در محلات فرسوده شکسته شده است و اتفاق‌های بزرگ در حوزه نوسازی بافت فرسوده و حفظ بافت‌های تاریخی شهر تهران رخ داده است.

کد خبر 653151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.