عزم میامی برای مدیریت هوشمند پسماندها

مدیران میامی آمریکا قراردادی سه‌ساله با شرکت فناوری روبیکن امضا کردند که به دنبال آن، کمپانی مورد نظر مدیریت هوشمند پسماندهای شهر را به عهده گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، میامی یکی از مراکز فناوری جهان به حساب می‌آید که از نظر فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برای آمریکا برخوردار است. این شهر جمعیتی بیش از ۴۴۲ هزار نفر را در خود جا داده است و ساکنان آن به‌طور پیوسته در حال افزایش است که همین امر، مشکلات بسیاری را در بخش جمع‌آوری و بازیافت پسماندهای شهری به وجود آورده است. این در حالی است که مدیران از رسیدن به هدف انتشار صفر کربن تا سال ۲۰۵۰ خبر داده‌اند، ضمن این‌که مدعی شده‌اند دریافت گواهینامه لید (پیشرو در طراحی انرژی و محیطی) را برای میامی به ارمغان خواهند آورد.

مدیران میامی به‌تازگی برای تحقق اهداف ذکر شده، قراردادی را با شرکت فناوری روبیکن امضا کرده‌اند که در آن، کمپانی روبیکن متعهد شده است تمام پسماندهای جامد شهر را به روش هوشمند مدیریت کند، ضمن این‌که از بازیافت ۹۵ خودروی عمومی فرسوده خبر داده است. علاوه بر این، دیجیتالی کردن تمام عملیات بازیافت و افزایش کارایی شهری در مفاد پیمان این شرکت با مدیران میامی قرار دارد که با هدف بهبود کیفیت زندگی شهرنشینان پیاده خواهد شد. از دیگر تعهدات روبیکن به میامی می‌توان به همکاری کارکنان این شرکت با مدیران شهر برای بهبود طراحی تکنولوژیک شهری با هدف افزایش پایداری آن اشاره کرد که حتی فرآیندهای بازیافت کاغذ را نیز در بر می‌گیرد.

عزم میامی برای مدیریت هوشمند پسماندها

بازیافت هوشمند پسماندها

مدیران میامی در نظر دارند از فناوری‌های روبیکن برای ایجاد تعادل میان نرخ پسماند و بازیافت بهره بگیرند تا از این طریق به ردیابی ضایعات، جمع‌آوری بهتر مواد زائد و کاهش احتمال نادیده گرفتن پسماندها در بعضی از مناطق شهری بهره بگیرند. علاوه بر این، امکان نظارت مدیران بخش پسماندهای جامد شهری بر تمام عملیاتی که به وسیله فناوری روبیکن انجام می‌شود، وجود خواهد داشت، ضمن این‌که این افراد می‌توانند مناطقی از شهر با بیشترین نیاز به بهبود خدمات بازیافت را شناسایی کنند و در نهایت به تصمیم‌گیری در مورد افزایش کارآمدی و خدمات خود با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته روبیکن در آن‌ها بپردازند. بدون شک، فناوری روبیکن مدیران میامی را قادر خواهد کرد نیازهای شهروندان را بهتر بشناسند و به رفع آن‌ها کمک کنند، همچنین به رونق بیشتر اقتصاد برای رویارویی قدرتمندتر با چالش‌های احتمالی آینده بپردازند.

مدیران میامی ایجاد محیط‌هایی سالم‌تر، پاک‌تر و ایمن‌تر برای ساکنان شهر را به عنوان هدف خود از امضای قرارداد با کمپانی روبیکن معرفی کرده و مدعی شده‌اند اعمال اقدامات جدید، بهبود قابل‌توجهی را در کیفیت زندگی شهروندان به وجود خواهد آورد.

کد خبر 653075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.