ساپینتو: فتح‌الله‌زاده به جای حل مشکلات علیه بازیکنان و مربی صحبت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه به جای حل مشکلات، در تلویزیون علیه بازیکنان و مربی صحبت کرد که شوکه شدم. هیچ وقت از فتح‌الله‌زاده صحبت نکردم و نگفتم مشکلات به خاطر این مدیر یا شخص دیگری است، بلکه گفتم یک نفر باید مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال امروز _جمعه هجدهم فروردین‌ماه_ در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم به میدان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال تمام شد.

ریکاردوساپینتو پس از این پیروزی در کنفرانس خبری، اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین هفته‌های زندگی خود را پشت سر گذاشتم، فتح‌الله‌زاده پس از برگشت باید نکات مثبت به تیم می‌آورد تا مشکلات حل شود که شاید بتوانیم به آسیا برگردیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه به جای حل مشکلات، در تلویزیون علیه بازیکنان و مربی صحبت کرد که شوکه شدم. هیچ وقت از فتح‌الله‌زاده صحبت نکردم و نگفتم مشکلات به خاطر این مدیر یا شخص دیگری است، بلکه گفتم یک نفر باید مشکلات را حل کند. قبل از بازی با فولاد حرف زدم زیرا همه چیز متوقف شده بود و تا الان مشکلات حل نشده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فتح‌الله‌زاده در مورد مسائل شخصی من بدون اجازه در عموم صحبت کرد، گفت: قرارداد من یک موضوع محرمانه است و نمی‌توانم در مورد قراردادم بدون اجازه فتح‌الله‌زاده صحبت کنم، اما مشکل من بحث پرداختی نیست بلکه مشکل آن چیزی است که باید پرداخت می‌شد.

ساپینتو افزود: تا الان باید پنج حقوق ماهیانه به من بدهند و پاداش‌ها سه برابر بیش از آن پرداخت می‌شد، اما مدیرعامل به جای آرامش و ارائه راه‌حل در مورد بقیه صحبت می‌کند. اگر راجع به برنامه تلویزیونی که فتح‌الله‌زاده شرکت کرد، اطلاعاتی داشتم در آن صحبت می‌کردم. وقتی مشکلی وجود دارد باید در داخل خانواده حل شود نمی‌توانیم به صورت عموم در مورد آن صحبت کنیم. تیم ما بسیار متحد است و بازیکنان همگی مبارز و قهرمان هستند.

وی اضافه کرد: امروز یک برد فوق‌العاده با فشار بسیار زیاد به دست آوردیم، کادر فنی خوبی داریم که با وجود مشکلات بازهم ادامه می‌دهیم. امیدوارم مدیرعامل یا یک نفر آرامش را به تیم بیاورد و مشکلات را حل کند، دشمن ما بیرون از تیم است. باید تا آخر برای موفقیت بجنگیم زیرا دو تورنمنت و پنج فینال داریم که باید در آرامش باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره بر اینکه آلومینیوم قدرتمند بود و جنگید، تصریح کرد: بازی هیجانی بود و همه می‌دانستند با وجود مشکلاتی که در این هفته داشتیم چقدر این مسابقه برای ما مهم بود. مشکل اصلی برای من مربی این بود که بتوانیم هیجان و احساسات بازیکنان را کنترل کنم تا در آرامش با انرژی بجنگند، خوشبختانه در نیمه دوم بعد از اینکه دو الی سه نکته مهم را گفتم همه متوجه شدند که یک نیمه دیگر داریم و باید برنده شویم.

ساپینتو ادامه داد: اگر با چند فرصتی که داشتیم بازی را تمام می‌کردیم دیگر در ۱۰ دقیقه آخر تحت فشار قرار نمی‌گرفتیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنیم، فراموش نکنید که سه سال بود، استقلال در اراک برنده نشده بود، حریف ۱۰ بازی باخت نداشت و مقابل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور مساوی کرده بودند.

کد خبر 653054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.