درگیری تماشاگران ذوب‌آهن با کادرفنی گل‌گهر +فیلم

در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و گل‌گهر، تماشاگران سبزپوشان اصفهانی با کادرفنی تیم میهمان درگیری لفظی پیدا کردند و حتی اشیائی را به‌سمت هم پرتاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان امروز _جمعه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور (فصل بیست‌ودوم) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر همدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان ذوب‌آهن با تک‌گل امیرحسین رنگرزجدی گل‌گهر را شکست داد.

حوالی دقیقه ۶۴ بود که تیم فوتبال ذوب‌آهن صاحب یک ضدحمله شد و سعید رحیمی‌مقدم پس از خطای مهران گلزاری بر روی سجاد آشوری به مدافع گل‌گهری‌ها کارت‌زرد دوم را نشان داد تا تیم سعید الهویی ده‌نفره نشود. همین تصمیم اعتراض شدید کادرفنی ذوب‌آهن خصوصاً مهدی تارتار را هم درآورد.

در ادامه این اعتراضات، صدای تماشاگران ذوب‌آهن که در جایگاه پشت نیمکت‌ها نشسته بودند هم بلند شد و به‌شدت نسبت به اخراج‌نشدن کاپیتان گل‌گهر شاکی بودند؛ تا جایی. که تماشاگران ذوب‌آهن صحبت‌هایی به زبان آوردند که باعث اعتراض تعدادی از نفرات کادرفنی گل‌گهر که روی سکو نشسته بودند شد.

این اعتراضات و صحبت‌ها به درگیری میان آن‌ها منجر شد و ابتدا به‌صورت لفظی و سپس با پرتاب اشیاء به‌سمت همدیگر جو را بر روی سکوها متشنج کردند؛ در ادامه لحظاتی از این درگیری و نزاع را از زاویه دوربین ایمنا و البته بدون‌صدا مشاهده می‌کنید:

کد خبر 653029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.