آلومینیوم اراک ۰ _ استقلال ۱ / استقلال جایگاه دومی را از پرسپولیس پس گرفت

تیم فوتبال آلومینیوم و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل یکدیگر به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال امروز _جمعه هجدهم فروردین‌ماه_ در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم به میدان می‌رود که قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری است.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و استقلال

داوران: پیام حیدری، امیر محمد داوود زاده، محمد عطایی و امیرسامان سلطانی

ورزشگاه: امام خمینی (ره)

ترکیب آلومینیوم: حسن پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، محمد مسلمی‌پور، میلادفخرالدینی، محمداحسان حسینی

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیکنفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

کارت زرد:

استقلال: آرش رضاوند

کارت قرمز:

گل‌ها:

شرح بازی: هواداران آلومینیوم و استقلال، استقبال خوبی از این دیدار کردند و مشغول تشویق تیم خود هستند. استقلالی‌ها با پیروزی در این دیدار می توانند جای پرسپولیس را در رده دوم جدول بگیرند، بازی تا دقیقه ۱۰ میانه های میدان قرار دارد. آلومینیوم بازی هجومی را ارائه می‌دهد، بازی بدون موقعیتی در چارچوب به دقیقه ۲۰ رسید. شاگردان ساپینتو روی دروازه آلومینیوم موقعیت سازی می کنند، هرچه از دقایق بازی می‌گذرد مسابقه جذاب تر می‌شود. با وجود اینکه بازی در اختیار استقلال است، اما بازیکنان آلومینیوم اراک هم موقعیت‌سازی می‌کنند. داور ۲ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: استقلالی‌ها در اوایل نیمه دوم توسط قائدی به گل رسیدند، شاگردان ساپینتو باتوجه به اینکه جلو هستند، توپ و زمین را هم در اختیار دارند. اشتباهات فردی بازیکنان آلومینیوم باعث موقعیت برای استقلال‌می‌شود، بازی با تک گل قائدی به دقیقه ۸۰ رسید. تلاش بازیکنان آلومینیوم برای گلزنی فایده‌ای ندارد، داور ۷ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، دقایقی است که شاگردان رحمتی توپ و میدان را در اختیار دارند. در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ضربه سر محمدزاده از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: درحالی که بازیکنان آلومینیوم فکر می کردند بازیکن استقلال در موقعیت آفساید قرار دارد، داور آفساید نگرفت و درنهایت ضربه بازیکن استقلال در محوطه جریمه آلومینیوم را پورحمیدی به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۲۵: شوت قائدی در دستان پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه ۲۶: شوت رضاوند با برخورد به تیر دروازه آلومینیوم برگشت داده شد.

دقیقه ۲۸: زاپاتا در شلوغی محوطه حریمه استقلال شوت ناگهانی زد که حسینی با یک عکس‌العمل خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۴: شوت سرکش سعید مهری را پورحمیدی برگشت داد.

دقیقه ۳۹: مسلمی‌پور توپی روی دروازه استقلال فرستاد که ضربه سر آزادی با اختلاف کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: ضربه بازیکن آلومینیوم با برخورد به عارف غلامی و با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: روی تعلل مدافع آلومینیوم، مطهری در محوطه جریمه این تیم توپ گیری کرد و با پورحمیدی تک به تک شد که ضربه چیپ این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: شوت بازیکن آلومینیوم با اختلاف کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۵۷( استقلال): بازیکن استقلال پاسی در محوطه جریمه آلومینیوم اراک به مهدی قائدی داد و این بازیکن درحالی که سه بازیکن تیم حریف را پیش رو داشت با نگه داشتن توپ و نگاهی به دروازه آلومینیوم با یک شوت دقیق دروازه پورحمیدی را باز کرد.

کد خبر 653005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.