عصبانیت وکیل مهاجم اینتر از سران فوتبال ایتالیا!

وکیل مهاجم اینتر می‌گوید، فوتبال ایتالیا با تایید محرومیت یک جلسه‌ای روملو لوکاکو به دلیل ایستادگی در برابر توهین‌های نژادپرستانه، "اشتباه" کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روملو لوکاکو، ملی‌پوش بلژیکی اینتر، پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی در دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

لوکاکو در دقایق پایانی آن مسابقه، یک «جشن تحریک‌آمیز» را برپا کرد، و سپس با توهین‌های نژادپرستانه روبرو شد، او چشمانش را بست و انگشتانش را در گوش‌هایش فرو کرد تا به هواداران بیانکونری نشان دهد چیزی را نمی‌شنود. تصمیم به اخراج این مهاجم همچنین حکمی که صادر شده، خشم مدیر برنامه لوکاکو را به همراه داشته است.

سباستین لدوره، نماینده لوکاکو، به Tuttosport گفته است: «این واقعاً مایه تأسف است که آنچه قبلاً در گذشته اتفاق افتاده است، نه تنها برای روملو، بلکه برای سایر بازیکنان نیز تکرار شده است. ما در سال ۲۰۲۳ هستیم و این دیوانگی است که مفاهیم خاصی باید تکرار شوند. قوانین واضحی وجود دارد که اقدامات خاصی مانند محرومیت در صورت دریافت دو کارت زرد را در بر می‌گیرد، اما بدیهی است که حتی از نظر اخلاقی نیز اتفاقی که برای لوکاکو افتاد، اشتباه است. این اقدامات، روی مسابقات تأثیر می‌گذارد، زیرا روملو که هیچ اشتباهی انجام نداد، حالا بازی برگشت را از دست خواهد داد. او کسی است که مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفته است. محرومیت لوکاکو واضح است که اتفاق خوبی نیست، بلکه یک سیگنال اشتباه است.

اینتر امشب در سری‌آ به مصاف سالرنیتانا خواهد رفت و به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.

کد خبر 652974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.