ستاره ۷۰ میلیون‌یورویی‌ بایرن‌مونیخ در رادار بارسا!

گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا آماده است تا تابستان امسال ژائو کانسلو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، زیرا بایرن‌مونیخ او را به صورت دائم نخواهد خرید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژائو کانسلو، ملی‌پوش پرتغالی، در جریان نقل‌وانتقالات ژانویه پس از اینکه در منچسترسیتی با پپ به مشکل خورد، با تیم بایرن مونیخ به توافق رسید. یک بند در این قرارداد وجود دارد که می‌تواند او را به صورت دائمی و با مبلغ ۷۰ میلیون یورویی (۶۱ میلیون پوند / ۷۶ میلیون دلار) در مونیخ نگه دارد، اما بایرن تمایلی به حفظ کانسلو با این قیمت ندارد.

با توجه به این اتفاق، درهای مذاکرات برای سایر باشگاه‌ها باز است تا پیشنهاد خود را ارسال کنند. روزنامه اسپورت کاتالونیا ادعا می‌کند که بارسا اکنون مشتاق جذب این ستاره است. غول‌های لالیگا پس از اینکه در مقاطع حساس فصل، بازیکنانی مانند رونالد آرائوخو، سرجی روبرتو و ژول کُنده را در دفاع راست قرار دادند، حالا دوست دارند که یک مدافع راست ثابت فوق‌العاده به خدمت بگیرند.

آنها می‌دانند که بایرن خواهان بستن قرارداد دائمی نیست و کانسلو با وجود متعهد بودن به سیتی تا سال ۲۰۲۷، دیگر در برنامه‌های بلندمدت سیتیزن‌ها جایی ندارد. این بازیکن ۲۸ ساله، ۹ گل و ۲۲ پاس گل را در منچستر به ثبت رساند و دو قهرمانی در لیگ‌برتر کسب کرد.

گفته می‌شود که نگرانی‌هایی در مورد شخصیت کانسلو مطرح شده است، زیرا او نتوانسته است در بایرن به عنوان یک فرد مهم خودش را ثابت کند، اما بارسا مایل است برای جذب او تلاش مضاعفی انجام دهد.

کد خبر 652970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.