ذوب آهن ۱ _ گل گهر سیرجان ۰/ گاندوها اولین شکست الهویی را رقم زدند

تیم های ذوب آهن و گل گهر در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر دو تیم ذوب آهن و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر

دیدار تیم‌های ذوب آهن و گل گهر سیرجان

ورزشگاه: فولادشهر

اخطار: مهران گلزاری (دقیقه ۳۳) گل گهر، کی‌روش استنلی (دقیقه ۷۲) گل گهر، محمد رضا حسینی (دقیقه ۷۸) گل گهر، علیرضا آرتا (دقیقه ۱+۹۰) گل گهر

اخراج:

گل‌ها:

امیر حسین جدی (دقیقه ۷۵) ذوب آهن

داور: سعید رحیمی مقدم

ترکیب تیم ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، سید محمد قریشی، حامد نورمحمدی، نادر محمدی، جلال مداحی، امیر حسین صدقی، پویا پورعلی، سجاد آشوری، محمد عرفان معصومی، سامان نریمان جهان، محمد حسین اسلامی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم گل گهر سیرجان:

محسن فروزان، علیرضا آرتا، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، امیر جعفری، وسلی گومز، سید محمدرضا حسینی، محمد خدابنده لو، امین قاسمی نژاد، رضا شکاری، کی‌روش استنلی

سرمربی: سعید الهویی

شرح گل‌ها:

دقیقه ۷۵ _ باز پس گیری توپ پشت محوطه جریمه گل گهر سبب شد سعید صادقی با حرکت از سمت راست و ارسال پاس برای امیر حسین جدی این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار دهد و در ادامه جدی با یک شوت دروازه گل گهر را باز کرد.

شرح بازی و دقایق حساس:

دقیقه ۱۰ _ در این دقایق شاگردان تارتار و الهویی سعی در محک زدن یکدیگر دارند و تا این لحظه هیچیک از دو تیم موقعیت جدی برروی دروازه حریف خلق نکرده‌اند.

دقیقه ۱۲ _ برخورد بازیکن ذوب آهن و مدافع حریف در محوطه جریمه گل گهر که داور اعتقاد به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۲ _ ضد حمله برای گل گهر که شوت محمد رضا حسینی توسط فرعباسی مهار شد.

دقیقه ۱۳ _ حرکت انفرادی اسلامی در محوطه جریمه گل‌گهر و شوت به سمت دروازه این تیم اما ضربه این بازیکن را محسن فروزان مهار کرد.

دقیقه ۲۱ _ پاس در عمق نریمان جهان برای سجاد آشوری سبب شد این بازیکن در موقعیت تک به تک با فروزان قرار بگیرد اما ضربه وی از کنار دروازه گذشت.

دقیقه ۳۰ _ برخلاف ده دقیقه ابتدایی، بازی از سرعت خوبی برخوردار است و به رغم اینکه شاگردان تارتار برابر حریفی پر مهره صف آرایی کرده‌اند، نمایش خوبی از خود ارائه داده و در چند صحنه فرصت باز کردن دروازه گل‌گهر را داشتند که بدون ثمر باقی ماند.

دقیقه ۲+۴۵ _ شوت نادر محمدی با اختلاف اندک از کنار دروازه گل گهر بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵ _ نیمه اول مسابقه در شرایطی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که شاگردان مهدی تارتار نسبت به گل گهر برتری نسبی داشتند اما کم دقتی مهاجمان این تیم و هوشیاری خط دفاع نماینده سیرجان اجازه گلزنی را به سبز پوشان اصفهان نداد.

دقیقه ۴۷ _ شوت محکم شکاری توسط فرعباسی مهار شد.

دقیقه ۵۴ _ پاس روبه جلوی آرمین سهرابیان در محوطه جریمه ذوب آهن با دخالت فرعباسی بدون نتیجه ماند.

دقیقه ۶۰ _ با اینکه هر دو تیم‌نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این مسابقه دارند اما در نیمه دوم یک بازی متکی به ضد حمله و پر اشتباه را از خود به نمایش گذاشته‌اند و به غیر از یکی دو صحنه شاهد موقعیت جدی نبوده‌ایم‌.

دقیقه ۶۶ _ کی‌روش استنلی با ارسال بلند خود، رضا شکاری را در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار داد اما واکنش خوب دروازه‌بان ذوب آهن مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

دقیقه ۶۹ _ ضربه امین قاسمی نژاد توسط فرعباسی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۹۰ _ در نیمه دوم گل گهر توپ و میدان را در اختیار داشت اما در نهایت شاگردان تارتار موفق شدند از طریق ضد حملات دروازه حریف خود را باز کنند، همچنین پنج دقیقه وقت اضافه برای این نیمه در نظر گرفته شد.

دقیقه ۳+۹۰ _ حبیب فرعباسی ضربه سر شکاری را از چارچوب دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۵+۹۰ _ شوت بازیکن گل گهر با اختلاف اندک از کنار دروازه ذوب آهن بیرون رفت.

کد خبر 652959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.