نظر جالب ستاره چلسی در خصوص بازگشت فرانک لمپارد!

متئو کواچیچ می‌گوید بازگشت فرانک لمپارد به چلسی "خبر خوبی" است و این سرمربی، از قبل مشخص کرده است که از تیمش چه چیزهایی می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرانک لمپارد اسطوره آبی‌ها که در ژانویه ۲۰۲۱ از مسند سرمربی‌گری چلسی برکنار شد، پس از اخراج گراهام پاتر، حالا دوباره به عنوان سرمربی موقت منصوب شده است.

لمپارد همه چیز را در مورد زندگی در غرب لندن می‌داند، او همچنین ۱۳ سال به یاد ماندنی را با چلسی به عنوان بازیکن گذرانده است، و کواچیچ از دیدن چهره‌ای آشنا که وظیفه نجات تیمش را بر عهده دارد، خوشحال است.

کواچیچ که در اولین فصل حضور خود در چلسی، زیر نظر لمپارد بازی کرد، به Sky Sports گفت: "ما او را می‌شناسیم، فرانک، قبلاً مربی تیم بود. این خبر خوبی است که اسطوره به خانه برگشته و سعی می‌کند وضعیت ما را تغییر دهد، زیرا نتایج خوب نبوده است، باید با خودمان صادق باشیم، اخراج یک مربی راحت‌تر از برکناری ۳۰ بازیکن است، اما این به عهده ما بازیکنان هم هست و باید بهتر عمل کنیم و از پاتر که اینجا بود و کارهای خوبی انجام داد تشکر کنیم. وقتی تغییرات زیادی در اینجا اتفاق می‌افتد، شرایط آسان نیست، بنابراین برای او نیز وضعیت بدی بود.»

کواچیچ، هافبک ملی‌پوش کرواسی، در مورد توصیه‌های اولیه لمپارد به تیم گران قیمتی که از پاتر تحویل گرفته، اضافه کرد: "ما یک جلسه کوتاه با فرانک داشتیم، او توضیح داد که از بازیکنان چه می‌خواهد و چه آرزویی برای پایان فصل دارد. ما الان این فرصت را داریم که برویم و تلاش کنیم و تا جایی که می‌توانیم در جدول خودمان را بالا بکشیم. تیم ما دو بازی زیبا و مهم با رئال‌مادرید پیش رو دارد، بنابراین این فرصت را داریم تا با بردن بازی‌های باقی‌مانده، فصل را به خوبی به پایان برسانیم. او بسیار بی سر و صدا آمد و ایده روشنی در مورد انتظاراتش به ما ارائه داد. لمپارد فعلاً دو روز است که به استمفوردبریج برگشته، بنابراین هرچه به جلو برویم، خواهیم دید که او از ما چه کاری می‌خواهد تا در زمین انجام دهیم. تشخیص اینکه شرایط با مربی جدید چطور پیش می‌رود دشوار است، اما او برگشته و ما می‌خواهیم بهترین عملکرد را برای باشگاه داشته باشیم.»

اولین بازی لمپارد به عنوان سرمربی چلسی، روز شنبه (فردا) با ولوز خواهد بود، درحالی که چهارشنبه هفته آینده هم در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

کد خبر 652948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.