بازدید ۱۲۷ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری خوانسار

شهردار خوانسار گفت: در ایام نوروز بیش از ۱۲۷ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوانسار انجام شده است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فعالیت ستاد نوروزی شهرداری خوانسار در محورهای مختلف و عرصه‌های گوناگون با هدف مهیاسازی خوانسار جهت برگزاری ویژه برنامه‌های نوروزی، ماه مبارک رمضان و میزبانی شایسته شهروندان و میهمانان نوروزی آغاز شد.

وی افزود: عملکرد این ستاد رضایتمندی شهروندان و میهمانان نوروزی را به همراه داشت و ثبت رکوردهای قابل توجه در تعداد اسکان و شمار گردشگران در نوروز ۱۴۰۲، گواه این مدعی است.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: آمار اسکان رسمی و غیررسمی حدود ۳۱ هزار نفر بوده است و حدود ۸۰ هزار میهمان نوروزی در شهر خوانسار حضور پیدا کردند؛ طبق گزارش اداره میراث فرهنگی و گردشگری در این مدت بیش از ۱۲۷ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوانسار انجام شده است.

احمدی ادامه داد: جهت استقبال از میهمانان و گردشگران اقدامات متعددی انجام شده است که می‌توان به زیباسازی و نصب المان‌های متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف شهر اشاره کرد.

وی گفت: اسفندماه و در آستانه نوروز، جهت سهولت در تردد شهروندان و بهبود عبور و مرور شهری ۳۳۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و ترمیم ترانشه استفاده شد.

شهردار خوانسار افزود: توزیع بیش از دو هزار بروشور و نقشه میان مسافران و گردشگران و برگزاری دو شب مراسم به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۲ از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام بود.

کد خبر 652865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.