دادستان گیلان: «نوشته» همراه کیومرث پوراحمد شخصی است

دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با نامه کشف شده در محل فوت کیومرث پوراحمد، گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای شخصی، خصوصی و خانوادگی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دادستانی مرکز استان گیلان، سید مهدی فلاح میری با اشاره به درگذشت کیومرث پوراحمد، اظهار کرد: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضائی است.

وی افزود: کیومرث پوراحمد ساعت یک بامداد روز چهارشنبه در یکی از واحدهای دهکده ساحلی انزلی فوت کرده است.

دادستان مرکز استان گیلان اضافه کرد: در حال حاضر جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا علت تامه مرگ بررسی شود، لذا خبر تکمیلی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی درباره نوشته‌ای که در محل فوت کیومرث پوراحمد بود. گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای شخصی، خصوصی و خانوادگی است، منتشر نکردن تصاویر دل نوشته‌های خانوادگی و خصوصی پوراحمد در بخشی از وصیت نامه وی مورد تاکید قرار گرفته است. مرحوم پوراحمد در انتهای این نامه تاکید کرده به غیر از خانواده‌اش کسی از محتوای نامه با خبر نشود و با توجه به اینکه خانواده مرحوم از محتوای نامه مطلع هستند، در صورت صلاح‌دید محتوای آن را منتشر خواهند کرد.

کد خبر 652851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.