ضرورت پیگیری برای به نتیجه رسید پروژه‌های ملی

رئیس قوه قضاییه گفت: مهم‌تر از کلید زدن یک پروژه ملی، پیگیری به نتیجه رسیدن آن به شکلی که نفع آن به عامه مردم برسد، است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز _پنجشنبه هفدهم فروردین ماه_ با حضور در حاشیه رودخانه کرج و بازدید از مراحل تکمیل پروژه ساخت تفرجگاه پارکرود، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از آب رود کرج به عنوان آب شرب استفاده می‌شود؛ برهمین اساس ساختمان‌هایی که در بستر و حریم این رود قرار گرفته بود، مشکلات جدی زیست محیطی را به وجود می‌آورد.

وی افزود: از سوی دیگر این بناهای غیرمجاز در صورت وقوع سیل سبب ایجاد مشکلاتی قابل توجه می‌شدند؛ باید به وقوع حوادث غیرمترقبه توجه داشت تا به گونه‌ای نباشد که پس از وقوع این حوادث، به مذمت یکدیگر بپردازیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: به رئیس کل دادگستری استان البرز تاکید کردم که رفع تصرف‌ها در حریم و بستر رودخانه کرج را از ساختمان قوه قضائیه آغاز کنید و اعتقاد دارم و بارها گفته‌ام که اگر همه امور را از خودمان آغاز کنیم، نتایج کارها بهتر خواهد شد و امور بهتر پیش خواهد رفت.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: مهم‌تر از کلید زدن یک پروژه ملی، پیگیری به نتیجه رسیدن آن به شکلی که نفع آن به عامه مردم برسد، است.

وی اضافه کرد: چنانچه همکاری‌ها و کمک‌های بی‌دریغ استانداری و شورای شهر و شهرداری کرج نبود، این اتفاقات خوب و مثبت در رفع تصرفات غیرمجاز در حریم رودخانه و ساخت تفرجگاه برای مردم در حریم و بستر رودخانه اتفاق نمی‌افتاد.

منبع: میزان

کد خبر 652840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.