کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح شهدای جاوید الاثر خرم‌آباد

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه کوی فلسطین کلنگ احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای جاوید الاثر خرم‌آباد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش بارانی در آئین کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح شهدای جاوید الاثر که با حضور استاندار لرستان و مجموعه مدیریت شهری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌ها و مشکلاتی که در حوزه ترافیکی و دسترسی به کالا و خدمات در شهر خرم‌آباد وجود دارد، احداث این تقاطع ضروری است.

وی با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه، افزود: طول این پروژه ۳۷۰ متر و ارتفاع روگذر تا بلندترین نقطه حدود هشت متر است که منابع مالی پروژه دیده شده و بخشی از منابع مالی پروژه به صورت نقدی پرداخت شده (۱۰ میلیارد تومان) و تا کمتر از دو هفته آینده ۱۰ میلیارد تومان دیگر پرداخت خواهد شد و مابقی منابع مالی پروژه است.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه برای این پروژه بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای دو تقاطع غیرهمسطح نزدیک به ۲۴۰ میلیارد تومان منابع دیده شده است و می‌توانیم غیر از این تقاطع، یک تقاطع سه سطحی زیبا را داشته باشیم که در صدد هستیم طرح آن را نهایی کنیم، به نتیجه برسانیم و قرارداد آن را منعقد می‌کنیم تا وارد فاز اجرایی شود.

بارانی تاکید کرد: امیدواریم این پروژه در مدت زمان کوتاه به بهره‌برداری برسد و نهایت صبوری متانت همکاری و همدلی شهروندان را انتظار داریم.

کرم نعمتی، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در ادامه مراسم با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی مجموعه مدیرتی استان در راستای افتتاح این پروژه، گفت: توقع و انتظار ما از مجموعه قرار گاه خاتم این است که با همدلی مجموعه مدیریتی استان هرچه سریع‌تر این پروژه جهت رفع گره ترافیکی شهر خرم‌آباد به بهره برداری برسد.

وی افزود: دو تقاطع غیرهمسطح در ورودی مسکن مهر و بلوار کتاب را در آینده‌ای نزدیک خواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، تقاطع غیرهمسطح شریعتی کوی فلسطین خرم آباد قرار است ظرف مدت ۱۸ ماه و در دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 652827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.