سارق کابل‌های مخابراتی در بروجن دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت: سارق کابل‌های مخابراتی در بروجن دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ کوروش صفیان امروز _پنجشنبه هفدهم فروردین‌ماه_ در نشست‌خبری با اصحاب رسانه و نیروی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: در پی سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در حوزه شهرستان بروجن، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات به عمل آمده موفق شدند یک نفر متهم را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن اظهار کرد: متهم پس از بازجویی پلیس و در مواجهه با ادله موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به چهار فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف و اموال مسروقه کشف شد که پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهم و اموال مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

وی از دستگیری دو نفر سارق اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی سرقت از اماکن خصوصی در شهر بروجن، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ صفیان افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با تحقیقات به عمل آمده موفق شدند، دو نفر متهم را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

وی تاکید کرد: متهمان پس از بازجویی پلیس و در مواجهه با ادله موجود به دو فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و اموال مسروقه کشف شدند که پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان و اموال مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۸۱ میلیاردی نهاده دامی خارج از شبکه

همچنین سرهنگ محمدسعید یاری، جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: بیش از ۸۱ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی به دلیل تحویل ندادن ۴۵۰ تن نهاده‌های دامی به مصرف‌کنندگان کشف شد.

وی اضافه کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی احتکار ۴۵۰ تن نهاده‌های دامی در یکی از انبارهای سردخانه‌ای واقع در شهرستان شهرکرد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

سرهنگ یاری افزود: با انجام بررسی‌های لازم، صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز و شرکت متخلف که با دلایل واهی از ارسال و تحویل نهاده‌های دامی به خریداران خودداری کرده بود، شناسایی شد.

وی تاکید کرد: پس از هماهنگی قضائی و با پیگیری و تلاش مأموران، تمامی محموله‌های مورد نظر به صورت کامل و در نهایت با رعایت امانت و پس از انجام مستندسازی تحویل هیئت مدیره شرکت شد.

سرهنگ یاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۸۱ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در رابطه با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

کد خبر 652790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.