آخرین جزئیات برگزاری امتحانات نهایی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، آخرین جزئیات برگزاری امتحانات نهایی در اطلاعیه‌ای تشریح شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، با توجه به حساسیت برگزاری امتحانات نهایی خردادماه ١۴٠٢، تصحیح الکترونیکی و تأثیر ۴٠ درصدی سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور سراسری، دانش‌آموزان پایه دوازدهم قبل از برگزاری امتحانات نهایی، شناسنامه عکس‌دار دریافت کنند.

جهت تسریع و بهبود در خدمت‌رسانی و به‌منظور تسهیل در فرایند برگزاری امتحانات نهایی خردادماه ١۴٠٢، با توجه به اجرای بخشنامه ابلاغ شده پیرامون موضوع مذکور، شایسته است با اطلاع‌رسانی به‌موقع از سوی مدیران مدارس متوسطه، جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، موارد ذیل در اسرع وقت عملیاتی شود.

دانش‌آموزان پایه دوازدهم قبل از برگزاری امتحانات نهایی، شناسنامه عکس‌دار دریافت کنند. شرکت‌کنندگان در امتحانات نهایی، کارت شناسایی عکس‌دار (شناسنامه) و (کارت ملی برای دانش‌آموزان بزرگسال) همراه داشته باشند، همچنین به‌روزآوری تصویر جدید برای شرکت‌کنندگان در امتحانات نهایی، در سامانه سیدا توسط مدیران مدارس با هماهنگی کارشناسی فناوری مناطق عملیاتی شود.

کد خبر 652774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.